Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@14:05:49 GMT

جدول لیگ خلیج فارس تا پایان نیم فصل اول (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۳۸۸

جدول لیگ خلیج فارس تا پایان نیم فصل اول (عکس)

سپاهان اصفهان قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر ایران شد.

طرفداری- سرانجام پس از حواشی زیاد، نیم فصل اول لیگ هجدهم امروز (شنبه) به پایان رسید.

در هفته پانزدهم پدیده در مشهد مقابل ماشین سازی تبریز به تساوی رضایت داد تا قهرمانی نیم فصل را از دست دهد. سپاهان نیز مقابل استقلال خوزستان قعرنشین به تساوی رضایت داد تا قهرمان نیم فصل شود، اما این تیم با پرسپولیس و پدیده هم امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس نیز با نتیجه 3 بر 1 موفق شد پارس جنوبی را شکست دهد تا با وجود بازی های فشرده و مصدومیت های بازیکنانش، خود را به سپاهان و پدیده برساند و هم امتیاز شود و فقط به دلیل تفاضل گل در رده سوم قرار گیرد.

تراکتورسازی نیز در تبریز مقابل فولاد خوزستان شکست خورد تا اختلافش با 3 تیم بالای جدول بیشتر شود. استقلال با نتیجه 5 بر 0 موفق شد سپیدرود رشت را شکست دهد تا در پایان نیم فصل اول را در رده پنجم قرار گیرد.

شاگردان قلعه نویی، گل محمدی و برانکو در نیم فصل اول رقابت نزدیکی داشتند و با این روند قطعا نیم فصل دوم جذاب تر خواهد شد و باید دید سرانجام کدام تیم عنوان قهرمانی لیگ را کسب خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های اردبیل آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان شمال زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در نواحی مرکزی برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان. و همچنین شنبه در برخی نقاط استان فارس و شمال غرب و یکشنبه در برخی مناطق فارس کرمان ارتفاعات البرز و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

امروز در نوار شمالی کشور و تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

کد خبر 6063615

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است