Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان آن‌طور بازی کرد که استقلال خوزستان می‌خواست و باید در عطیلات لیگ برتر نقاط ضعف خود را ترمیم کند. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سپاهان نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم را با تساوی در خانه استقلال خوزستان به پایان رساند تا با 31 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی بازگردد و قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ برتر لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان 15 هفته از لیگ برتر فوتبال هر 3 تیم‌ سپاهان، پدیده و پرسپولیس 31 امتیازی هستند و تنها تفاضل گل و یا گل زده بیشتر حکم به ایستادن آنها در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی داده است و این یعنی پس از تعطیلات نسبتاً طولانی لیگ برتر، شاهد رقابت جذاب و مهیج مدعیان قهرمانی لیگ امسال خواهیم بود.

محمود یاوری سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک 2 تیم به پایان رسید، اظهار داشت: مطمئنم که امیر قلعه‌نویی از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی نیست و نباید هم راضی باشد.

وی افزود: روی کاغذ پیش‌بینی می‌کردیم که سپاهان برنده این مسابقه باشد، اما نتیجه بازی فوتبال در زمین مشخص می‌شود. 

لیگ برتر فوتبال|سپاهان با توقف مقابل استقلال خوزستان قهرمان نیم‌فصل شداصفهان| سپاهان و استقلال خوزستان؛ سرنوشت‌سازترین بازی‌ هفته پانزدهماهواز| امیر قلعه‌نویی: دعا کنید نگاه‌ها نسبت به فوتبال تغییر کند و ورزش قانونمند باشد، نه سلیقه‌ای/ یکی از سخت‌ترین دیدارهای‌مان را پیش رو داریم

یاوری ادامه داد: سپاهان آن‌طور بازی کرد که استقلال خوزستان می‌خواست و در واقع مطابق با خواسته‌های حریف بازی کرد. سپاهان باید با چند گل اختلاف استقلال خوزستان را شکست می‌داد و می‌توانست بهتر هم بازی کند. البته استقلال خوزستان هم خوب بازی کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: سپاهان باید در تعطیلات لیگ برتر نقاط ضعف خود را ترمیم کند و بازیکن جدید بگیرد. قلعه‌نویی آن‌قدر باهوش است که تیمش را به سمت پیروزی ببرد و برای باز کردن گره‌‌های دفاعی حریف راهکار پیدا کند.

وی درباره تأثیر تعطیلات طولانی لیگ برتر گفت: این تعطیلات به ضرر تیم‌هایی مانند پدیده و امثال پدیده مانند تراکتورسازی است، اما برای تیمی مانند ذوب‌آهن که نتایج خوبی کسب نکرده خوب است و این تعطیلات برای مربیانی مانند علیرضا منصوریان و افشین قطبی زمان طلایی محسوب می‌شود.

یاوری اضافه کرد: پس از این تعطیلات، لیگ به نوعی مجدداً شروع می‌شود و مسابقات تا نیمه‌های نیم‌فصل دوم شکل نمی‌گیرد، اما مطمئن باشید در آخر فصل بازی‌های خوبی خواهیم دید.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)