Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مصاحبه‌ای با شبکه خبری عبری «کان»، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ مستعفی دولت نتانیاهو که با درگیری‌های فراوان، از میانه راه این پست را از موشه یعلون گرفته بود با حمله به دولت نتانیاهو، این دولت را دولتی ضعیف توصیف کرد. وی با تروریست خواندن گروه مقاومت گفت: ما ثابت کردیم که فقط زبان زور را می‌فهمیم. یک سازمان تروریستی اقدام به تحریک مردم علیه ما می‌کند، اعمال خشونت آمیز انجام می‌دهد و موفق هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز حماس به خاطر عملیات فلسطینی پیام تبریک می‌فرستد.

وی با انتقاد از عملیات سپرشمالی ارتش در مرز‌های لبنان گفت: باید شمال را رها کنیم هیچ ارزیابی مشخصی وجود ندارد که نشان دهد حزب الله بخواهد به این زودی‌ها از این تونل‌ها استفاده کند.

لیبرمن که از منتقدین جدی نتانیاهو در خصوص عدم حمله به نوار غزه و پذیرفتن آتش بس در آخرین درگیری به وجود آمده بین گروه‌های مقاومت غزه و رژیم صهیونیستی بود افزود وضعیت کنونی کرانه باختری نتیجه پذیرفتن آتش بس در نوار غزه است.

گفتنی است لیبرمن در اعتراض به عدم حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از دولت نتانیاهو جدا و نتانیاهو خود سکان وزارت جنگ را در دست گرفت و عملیات سپرشمالی را آغاز کرد. عملیاتی که از سوی بسیاری از کارشناسان نظامی و امنیتی از اولویت برخوردار نیست؛ و تنها می‌تواند برای نتانیاهو دستاورد انتخاباتی داشته باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیبرمن رژیم صهیونیستی سران رژیم صهیونیستی اسرائیل کابینه نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند

وب سایت پولیتیکو به نقل از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نوشت که به رهبران سیاسی آمریکا توصیه می‌کند در سیاست داخلی تل آویو مداخله نکنند.

هرتزوگ همچنین خطاب به چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت که باید از سیاست داخلی رژیم صهیونیستی نیز دوری کند.

 شومر اخیرا انتقادات شدیدی را از رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن وارد کرد و خواستار سازماندهی انتخابات جدید در این رژیم شد.

شومر در مصاحبه با نشریه نیویورک تایمز با بیان اینکه نتانیاهو قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ از برگزاری انتخابات جدید در رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، اظهار کرد: نگرانی من این است که (رژیم) اسرائیل تحت رهبری او به دولتی مطرود در دنیا و حتی آمریکا تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند