Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح بودجه ۹۸، گفت: امید است کاهش بودجه در برخی از حوزه‌ها، به مباحث تحقیقاتی ورود نکند تا شاهد خدمات خوبی از سوی محققان باشیم.

به گزارش ایسنا، علی کاظمی ۲۴ آذرماه در آیین افتتاح جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و جشنواره دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که منجر به توسعه پایدار می‌شود توجه به امر تحقیقات و پژوهش است که مردم کشور استعدادهای خوبی در این زمینه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با اندک اعتباراتی که در اختیار حوزه پژوهش است اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است، افزود: هر چه بر مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی سرمایه‌گذاری کنیم اشتباه نکرده‌‍‌ایم.

 کاظمی در ادامه بیان کرد: در لایحه بودجه ۹۸، اعتبارات مراکز دانشگاهی، پارک‌های علم و فناوری  از رشد مطلوبی نسبت به گذشته برخوردار بوده است، به طوری که بودجه مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی استان تا ۶۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اصلاح بودجه ۹۸، تصریح کرد: امید است کاهش بودجه در برخی از حوزه‌ها، به مباحث تحقیقاتی ورود نکند تا شاهد خدمات خوبی از سوی محققان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه 98 منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش مشرق، موریس موتا پائز روز چهارشنبه پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعا والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعا روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!