Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزات نیرو؛ بنفشه زهرایی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو در نشست "مدیریت مصرف در صنعت هتلداری" به‌میزبانی اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران، با اشاره به مصوبه ۱۳ تیرماه ۹۷ هیئت وزیران مبنی بر کاهش ۲۰ درصدی مصرف تمامی ارگان‌های دولتی اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی در اماکن دولتی و عمومی، وزارت نیرو از هتل‌ها به‌عنوان اماکن عمومی بسیار مناسب در مدیریت مصرف آب، برای نصب کاهنده‌های مصرف دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو، به کاهش نزولات جوی در سال‌های اخیر و اُفت آبخوان‌ها اشاره و بر لزوم یک عزم ملی برای صرفه‌جویی در مصرف آب تاکید و تصریح کرد: با توجه به اثربخشی قابل ملاحظه کاهنده‌ها در مصرف آب و همچنین صرفه اقتصادی نصب آن‌ها نسبت به هزینه خرید ظرفیت قراردادی توسط هتلداران، پیشنهاد وزارت نیرو به‌کارگیری تجهیزات کم‌آب‌بر است.

بیشتر بخوانید:برنامه های وزارت نیرو برای مدیریت مصرف آب و برق

در این نشست که مدیران و کارشناسان وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب شهری استان تهران حضور داشتند، جزئیات چگونگی محاسبه قبوض آب مصرفی برای هتلداران و نحوه محاسبه هزینه ظرفیت قراردادی تشریح شد.

در این نشست، توافق شد اتحادیه هتلداران ضمن اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص راهکار‌های ارائه شده حول محور مدیریت مصرف، زمینه ارتباط بیشتر هتل‌های متقاضی ممیزی ساختمان‌های خود را با شرکت آب و فاضلاب شهری استان‌ها فراهم کرده و پیشنهاد‌های عملی را پس از اخذ نظرات همکاران پیاده‌سازی کنند.

همچنین توافق شد که در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط وزارت نیرو، مشکلات مربوط به تهیه ابزار‌های کاهنده مصرف و دستگاه‌های آب‌بر در واحد‌های آشپزخانه و لباسشویی هتل‌ها، قوانین و مقررات مرتبط و سایر مشکلاتی که قابل طرح از طریق دبیرخانه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی باشند را به دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو و اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان تهران ارسال نمایند.

انتهای پیام/

مصوبه دولت برای کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب  تمامی ارگان‌های دولتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر خرید پرسپولیس را پذیرفت

به گزارش “ورزش سه”، در فاصله یک روز تا واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال، بانک شهر در سند افشاشده از طریق کدال، خرید سهام پرسپولیس را تایید کرد.  

بر اساس اعلام این بانک، کنسرسیوم متشکل از بانک‌های غیر دولتی، سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار خواهند گرفت.

در این سند آمده که  خرید سهام پرسپولیس با تاکید معاون اول رییس جمهوری انجام خواهد شد.

با این حال نکته مهم این است که بانک شهر تاکید کرده که این واگذاری با «رد دیون دولتی» انجام خواهد شد و به عبارتی خبری از هزینه از سوی این شش بانک وجود نخواهد داشت.

۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس با بهای ۳۱۹۰ به فروش گذاشته که در صورت خرید قسطی سود ۲۳٪ نیز اعمال خواهد شد.

بر اساس اعلام قبلی بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، شهر و اقتصادنوین سهامدار باشگاه پرسپولیس خواهند بود.

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • عکس| یک بانک پرسپولیس را گردن گرفت
  • بانک شهر خرید پرسپولیس را پذیرفت
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • انباشت پسماند در حاشیه رودها و شهرها زیبنده استان تهران نیست