Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@10:54:39 GMT

قیمت امروز خودروهای داخلی +جدول

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۵۸۴

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از بی ثباتی قیمت ها و تغییرات ۱ میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد. ناطقان: بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان شاهد بی‌ثباتی قیمت‌ها و عرضه قطره چکانی خودرو توسط شرکت‌ها است و همین امر بر کسادی بیشتر معاملات و بلاتکلیفی قیمت‌ها اضافه کرده است.

در معاملات امروز سمندال‌ایکس با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۶۱ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۱۱۶ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس با قیمت ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




پژو۲۰۶ صندوق‌دار با قیمت ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۶۲ میلیون تومان،  پژوپارس TU۵ با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۸۰ میلیون تومان، پژو۴۰۵ GLX  با قیمت ۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ به شرح زیراست:

ردیف

نوع خودرو

قیمت خودرو کارخانه

قیمت خودرو بازار

۱

قیمت پراید ۱۱۱

۲،۲۴۹،۲۰۰۰

۳۸،۴۰۰،۰۰۰

۲

قیمت پراید ۱۳۱

۲۲،۷۰۹،۰۰۰

۳۵،۵۰۰،۰۰۰

۳

قیمت پراید ۱۵۱

۲۳،۴۰۰،۰۰۰

۳۵،۸۰۰،۰۰۰

۴

قیمت چانگان  

۷۴،۹۵۲،۶۰۰

۱۳۰،۰۰۰،۰۰۰

۵

قیمت تیبا صندوق دار

۲۷،۵۰۷،۰۰۰

۴۱،۵۰۰،۰۰۰

۶

قیمت ساینا دنده ای

۳۱،۱۴۳،۰۰۰

۴۷،۰۰۰،۰۰۰

۷

قیمت پژو ۴۰۵

۳۲،۹۴۴،۶۰۰

۵۷،۰۰۰،۰۰۰

۸

قیمت پژو SLX

۳۵،۱۰۵،۹۰۰

۶۱،۰۰۰،۰۰۰

۹

قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه سوز

۳۴،۷۴۵،۲۰۰

۵۹،۰۰۰،۰۰۰

۱۰

قیمت پژو پارس

۴۰،۵۹۵،۷۰۰

۷۱،۰۰۰،۰۰۰

۱۱

قیمت پژو پارس TU۵ کلاس ۱۳

۴۲،۴۸۱،۰۰۰

۸۰،۰۰۰،۰۰۰

۱۲

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲

۳۶،۲۸۶،۰۰۰

۶۲،۰۰۰،۰۰۰

۱۳

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵

۴۱،۹۴۲،۰۰۰

۷۳،۰۰۰،۰۰۰

۱۴

قیمت پژو ۲۰۶ V۸ صندوقدار

۴۲،۷۶۳،۱۰۰

۷۳،۵۰۰،۰۰۰

۱۵

قیمت سمند ال ایکس (LX)

۳۳،۵۳۵،۴۰۰

۶۱،۰۰۰،۰۰۰

۱۶

قیمت سمند EF۷

۳۴،۳۳۸،۲۰۰

۶۳،۰۰۰،۰۰۰

۱۷

قیمت سمند دوگانه سوز کلاس ۱۶

۳۶،۶۱۶،۰۰۰

۶۶،۵۰۰،۰۰۰

۱۸

قیمت دنا

۴۶،۹۸۹،۴۰۰

۸۲،۰۰۰،۰۰۰

۱۹

قیمت تندر پلاس اتوماتیک

۵۳،۲۶۵،۸۰۰

۱۱۵،۰۰۰،۰۰۰

۲۰

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای

۴۷،۱۲۸،۳۰۰

۹۱،۵۰۰،۰۰۰

۲۱

قیمت مزدا۳

۱۴۲،۷۰۰،۰۰۰

۲۸۲،۰۰۰،۰۰۰

۲۲

قیمت  اچ سی کراس

۵۰،۰۰۰،۰۰۰

۱۰۱،۰۰۰،۰۰۰

۲۳

قیمت دنا پلاس

۵۳،۱۵۳،۰۰۰

۱۰۷،۰۰۰،۰۰۰

۲۴

 قیمت قیمت ۲۰۷ اتوماتیک  

۵۴،۳۶۱،۹۰۰

۱۱۶،۰۰۰،۰۰۰

۲۵

قیمت پژو۲۰۰۸

۱۱۴،۹۹۴،۰۰۰

۲۳۹،۰۰۰،۰۰۰

۲۶

قیمت سراتو اتوماتیک

۱۱۳،۰۶۲،۰۰۰

۲۰۶،۰۰۰،۰۰۰


منبع: فارس برچسب ها: قیمت ، بازار ، خودروهای داخلی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت بازار خودروهای داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد

در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اواخر فروردین ماه امسال ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه های بسیاری داشت خبرداد که براساس آن
قیمت پژوپارس با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان می بایست برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.
 
البته با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت‌ کارخانه ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت ها اعلام شود.
نکته مهم اینجاست وزیر صنعت در واکنش به تغییر قیمت خودرو اعلام کرده است در مورد قیمت پژو پارس شورای رقابت مسئول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.
این در حالی که براساس مصوبه 54٣ شورای رقابت مبنای تنظیم قیمت خودرو، بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری، مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و به وزارت صمت اعلام می‌شود.
 طبق این مصوبه تولیدکنندگان خودرو مستندات و صورت‌های مالی خود در هزینه‌های تولید را به سازمان حمایت ارائه خواهند کرد و این سازمان نیز بر اساس صورت‌های مالی دریافت شده، درخواست خودروسازان مبنی بر به روزرسانی قیمت محصولات را به دلیل تغییرات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و قیمت نهاده‌های تولید، را مورد بررسی قرار داده و در نهایت طبق چارچوب مصوبات شورای رقابت، به خودروساز اجازه افزایش قیمت محصول خود را خواهد داد.

البته توکلی سخنگوی مرکزی ملی رقابت هم در این رابطه گفته است: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند.

به نظر می رسد در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • قیمت خودرو امروز ۲ اردیبهشت + جدول
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول