Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر دست نشان با اعلام این مطلب که بادران در برابر ما فقط دفاع کرد ابراز امیدواری کرد که در تیم مس در نیم فصل دوم به مراتب بهتر ظاهر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار دو تیم بادران و مس که  به تساوی  یک بر یک خاتمه پذیرفت نادر دست نشان در پایان این دیدار گفت:« بازی بسیار سنگینی بود، تیم بادران بسیج شده  بود که امروز نبازند و ما اصلا فکر نمی کردیم که بادران  به این شکل دفاعی بازی کند و برای استفاده از ضد حمله برنامه ریزی کند و با رسیدن به گل به نوعی به هدفش هم رسید ولی در مجموع بچه های ما در نیمه اول حملات زیادی را روی دروازه  این تیم  ترتیب دادند تا آنجا که روشنگر دروازه بان بادران دوبار توپ را از گوشه دروازه در آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی در ادامه افزود:« در نیمه دوم ما همه کار کردیم  و گل مساوی را هم زدیم  ولی  ای کاش زحمات بچه های ما منجر به پیروزی می شد و در عین حال من ممنون هواداران خوبمان هستم که به بهترین شکل ممکن از بچه های ما حمایت می کنند  واین مساوی را به  همه آنها تبریک می گویم چرا که توانستیم گل خورده را جبران کنیم درست مثل هفته قبل که البته باید مراقب غفلت های لحظه ای هم باشیم  که گلی را دریافت نکنیم که البته  این مسائل زمان می برد .»


 مربی با تجربه قائم شهری مس کرمان در مورد تعطیلات نیم فصل و میزان استراحت گفت:« طبیعتا بازیکنان با توجه به سه تا چهار هفته تعطیلی رقابت ها،  نیاز به استراحت دارند و مطمئنا چند روز به بچه ها استراحت می دهیم و امیدوارم با هماهنگی هایی که با مسئولین تیم و کادر فنی انجام می دهیم در جهت تقویت تیم و رسیدگی به مصدومان می پردازیم تا با آمادگی بیشتر در برابر همه تیم هایی که بسیج می شوند که در برابر ما بازنده نباشند کارمان گره نخورد و دروازه را راحت تر باز کنیم.»

 

نادر دست نشان (سرمربی) مس کرمان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نادر دست نشان سرمربی مس کرمان دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، نساجی در ورزشگاه وطنی از تراکتور تبریز میزبانی کرد.

در این بازی نفسگیر که برای بقای نساجی اهمیت بسیار زیادی داشت، محمد عباس‌زاده کاپیتان نساجی باتوجه به محرومیت محمدرضا آزادی فیکس شد و چهره پر تلاشی از خود نشان داد.

عباس‌زاده بارها با ضربه سر دروازه پورحمیدی را تهدید کرد و سرانجام در دقیقه ۶۵، وقتی کاپیتان نساجی برای زدن ضربه سر بلند شده بود، حسین پورحمیدی در خروجش به او برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

او زمانی که منصور باقری پشت پنالتی قرار گرفته بود، بیرون زمین و پشت دروازه تراوتور نشست تا مداوا رویش انجام بشود.

????عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • برد پراسترس استقلال برابر شمس آذر/ صدر جدول دوباره آبی شد +عکس
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!