Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است صحبت‌­هایی برای دلخوشی نمایندگان مطرح شود ولی بنده معتقدم در این دولت اراده‌­ای برای تأمین نه تنها آب کشاورزی بلکه حتی آب شرب مردم اصفهان نیز وجود ندارد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: هماهنگی­‌های لازم صورت گرفته است که جمیع نمایندگان استان روز یکشنبه به‌جای حضور در صحن علنی مجلس در دفتر آیت الله طباطبایی نژاد و پس از آن دفتر آیت‌­الله مظاهری حضور پیدا کنند تا از این حضرات نسبت به حمایتشان از استعفای دسته­‌ جمعی نمایندگان تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا امیدی نسبت به رفع مشکل آب اصفهان از سوی دولت وجود دارد یا خیر، گفت: ممکن است صحبت­‌هایی برای دلخوشی نمایندگان مطرح شود ولی بنده معتقدم در این دولت اراده­‌ای برای تأمین نه تنها آب کشاورزی بلکه حتی آب شرب مردم اصفهان نیز وجود ندارد و قطعا این مشکل حل نخواهد شد و کار به رای گیری جهت پذیرش استعفا کشیده می‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما طی دو سال گذشته با مسئولان دولتی اعم از معاون اول رئیس جمهور و وزرای نیرو و جهاد، معاونان و سخنگوی قوه قضاییه و حتی دبیر شورای نگهبان جلسات متعددی پیرامون مشکل آب اصفهان داشته‌­ایم و حتی درخواست ملاقات نیز برای شخص رئیس جمهور دادیم تا این مشکل را مستقیماً با خودشان مطرح کنیم که متأسفانه این اجازه از سوی رئیس دفتر رئیس جمهور رد و اجازه ملاقات داده نشد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار و طی اقدامی بی‌­سابقه ردیف‌­هایی که مربوط به آب اصفهان بود از بودجه حذف شد، گفت: متأسفانه وضعیت مطلوب نیست و آب پشت سد نیز با وجود بارندگی­‌هایی که اخیرا داشتیم به اندازه مطلوب نیست و خطر عدم تأمین آب شرب پنج میلیون اصفهانی برای آینده حس می‌­شود.

اصفهان| واکنش موسوی لارگانی نسبت به اظهارات نماینده گلپایگان؛ جز استعفا راه دیگری نداشتیمامام‌جمعه اصفهان در واکنش به استعفای نمایندگان؛ آفرین بر شما، تا پایان بر موضع خود بایستیدفولادگر: تجدیدنظر در استعفای نمایندگان اصفهان مشروط به تحقق 2 موضوع در زمینه آب است

اگر مشکل نمایندگان منتقد دولت است ما کنار می‌رویم

ابطحی پیرامون دلایل این استعفا نیز گفت: بنده سال گذشته در جمع کشاورزان منطقه زیار گفتم ما اگر همه راه­‌های قانونی را طی کردیم و به این نتیجه رسیدیم دیگر کاری از دست ما برنمی‌­آید و زمینه شرمندگی ما نسبت به مردم فراهم شد ما استعفا می­‌دهیم چراکه شاید استعفای ما کمک کند تا دولت دست از لجبازی بردارد.

وی ادامه داد: برخی م‌ی­گویند حضور نمایندگانی همچون بنده، حاجی دلیگانی، کوهکن و غیره در مجلس و مخالف‌ت­هایی که در بعضی موارد با اقدامات دولت داشت‌ه­ایم سبب این شده ­است که دولت به خواسته­‌های برحق مجمع نمایندگان استان بی‌­توجهی کند پس بگذارید ما کنار برویم تا مشکلات حل شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کنار رفتن ما مردم مشاهده خواهند کرد که سد راه حل مشکلات استان دولت است، گفت: آقای روحانی در همین اصفهان وعده­ای مبنی بر احیای دائمی زاینده رود داد ولی اکنون متأسفانه به حدی از وعده‌­ها فاصله گرفته­ است که حتی حاضر به ملاقات با نمایندگان مردم استان اصفهان نیز نیست.

رد درخواست استاندار از نمایندگان نسبت به پس­‌گیری استعفا

وی با بیان اینکه بنده معتقدم بهترین راه همین استعفا بود و راهی جز این نداشتیم، گفت: برای نخستین بار اسم بنده به عنوان غیبت در مجلس مطرح می‌شود و این برای بنده بدون سابقه است و بنده تاکنون یک روز نیز غیبت نداشته‌­ام.

ابطحی پیرامون تلاش‌­ها نسبت به پس گرفتن این استعفا، گفت: تماس‌­های متعددی از سوی رئیس مجلس صورت گرفته و خواستار حضور ما در مجلس شده­ است ولی با توجه به اینکه قبلا نیز با خودشان در این زمینه گفت­‌وگوهایی داشته‌­ایم و به نتیجه نرسید بهترین و مسالمت­‌آمیزترین راه پابرجای ماندن این استعفا است.

وی با اشاره به درخواست استاندار از نمایندگان نسبت به پس‌­گیری استعفا، گفت: مسلما با توجه به اینکه استاندار نماینده قوه مجریه است باید از مواضع دولت حمایت کند و ایشان نیز گفتند بنده تلاش‌های خود را در راستای رفع این معضل به کار می­‌گیرم تا دولت را به قراردادن اعتبارت لازم در بودجه ملزم کنم و شما نیز امضای خود را پس بگیرید که ما نیز مخالفت کردیم.

انتهای پیام/ن

R41346/P1361/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وزیر اقتصاد: اتفاقی نشدنی تحقق یافت
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان