Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی استانداران و فرمانداران بحث تکریم ارباب رجوع است. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، جواد ناصریان عصر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم همدلی و همبستگی و انسجام در استان مانند قبل حکمفرما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینک بعد از ابلاغ منع به کارگیری بازنشستگان در اداره‌جات دولتی در مجموعه وزارت کشور جایگزینی 14 استاندار، 12‌ معاون استاندار و 5 فرماندار را باید اجرا می‌کردیم، افزود: وزارت کشور 25 هزار نفر پرسنل دارد که کمتر از 80 نفر آنها نیروی بازنشسته هستند، امروز با حمایتی که دولت از وزارت کشور کرده یک نفر هم بازنشسته در وزارت کشور وجود ندارد.

ناصریان با بیان اینکه استانداران براساس شاخص‌های وزارت کشور مشخص و به هیئت دولت معرفی می‌شوند‌،گفت: با مرور بر سوابق استانداران سابق مشخص می‌شود که هم تخصص و هم تجربه کافی وجود داشته است.

ناصریان با اشاره به اینکه استان البرز رو به رشد است و قطار توسعه استان بر روی ریل خود قرار دارد، بیان کرد: موضوع بسیار مهم آرامش سیاسی با وجود استاندار البرز در این استان حاکم بوده و میزان سرمایه گذاری و سرمایه‌گذاران در این استان نشان دهنده این امر است.

باند سارقان مسلح خودرو در استان البرز منهدم شدپیشبرد اهداف استان البرز نیازمند تعامل و همپوشانی مجموعه مسئولان استالبرز| مهار و تغییر انقلاب در دستور کار دشمن است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه روحانیت در همه ادوار نقش مهمی دارد، بیان کرد: انتظار دولت تدبیر و امید از تمام استانداران جدید این است که برای آبادی و آبادانی کشور تلاش کنند و کشور را در  آرامش سیاسی همراه سازند و همانند قبل که مردم و نظام از یکدیگر جدا نبودند مانع از شکاف بین نظام و مردم شوند.

ناصریان با بیان اینکه توجه به جوانان و امانتداری باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: یکی از شاخص‌های ارزیابی استانداران و فرمانداران بحث تکریم ارباب رجوع است که روزانه 5 هزار نفر به نهادهای دولتی مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید فرمانداران و استانداران رسیدگی لازم را به میز خدمت داشته باشند و تلاش کنند حتی یک نفر از مردم هم دچار ناراحتی و نگرانی نشود، خاطرنشان کرد: وقتی منابع کافی وجود نداشته باشد برنامه‌ریزی هم دچار مشکل می‌شود پس باید استانداران شورای اداری استان و کمیته شهرستانها را در اولویت قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به اینکه نشست دوره‌ای نخبگان سیاسی و اجتماعی استان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: یکی از مشکلاتی که با مراجعه به مدیران صورت می‌گیرد  بحث فاصله‌گیری مدیران از مردم است که باید این موضوع رفع شود.

ناصریان با اشاره به اینکه کاهش درآمدها، بنگاه‌های اقتصادی را دچار فشار می‌کند، بیان کرد: فرمانداران و استانداران باید تلاش کنند تا از این فشارها جلوگیری و مانع  بسته شدن این بنگاه‌ها شوند.

وی گفت: استانداران و فرمانداران باید از قاچاق کالا و ارز که دو پدیده شوم هستند و اقتصاد را دچار مشکل می‌کنند با همکاری مردم جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ن

R41451/P1361/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی

معاون اسبق وزیر صمت در خصوص الزامات تحقق شعار سال گفت: یکی از راهکارهای مهم در افزایش مشارکت مردم در اقتصاد، استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ،حمیدرضا واعظ اشتیانی گفت: توجه به تولید داخلی میتواند تضمین کننده استقلال کشور باشد، در قانون اساسی مدل اداره اقتصاد شفاف شده اما در دولتها توجه جدی به بخش تعاونی و بخش خصوصی نشده است.

وی گفت: از ظرفیت‌های برنامه های توسعه نیز برای امر تولید به خوبی استفاده نشده و این گلایه از مجالس گذشته وجود داشته که چرا مطالبات دقیق و نظارت بهینه از طریق ظرفیتهای برنامه های توسعه بکار گرفته نشده است.

معاون پیشین وزیر صمت گفت: امروز در هر چالش اقتصادی دولت باید پاسخگو باشد که این امر زیبنده کشور نیست، وظیفه دولت تنها باید به تعریف استراتژی های کلان محدود شود.

واعظ تاکید کرد، حلقه مفقوده در مباحث توسعه کشور،  موضوع نظارت است.

به گفته واعظ اشتیانی، یکی از راهکارهای مهم در افزایش مشارکت مردم در اقتصاد، استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان است.

معاون اسبق وزیر صمت گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند که در حوزه اقتصاد باید علمی حرکت کنیم، در این بین آزمون و خطا و اعمال سلیقه جایی ندارد. براین اساس نکته مهم در مشارکت دادن مردم در اقتصاد کشور داشتن یک استراتژی کلان و استفاده بهینه از آنهاست.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • ارزیابی شاخص‌ سیستم آموزشی عملکرد کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا می‌دهد
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران زیرذره بین
  • معاون وزارت تجارت پاکستان وارد کابل شد