Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حتی ناسا هم برای تریلر سری جدید Avengers مشتاق بوده است. آژانس فضایی آمریکایی می‌خواهد برای کمک به نجات تونی استارک (شخصیت مرد آهنی) از وضعیت سخت خود در تریلر جدید Avengers: Endgame دست به کار شود.

ناسا در توییتر خود توصیه‌هایی برای نجات استارک ارائه داد و بقیه شخصیت‌ها را به گوش دادن به یک سیگنال از سوی استارک با مضمون «اونجرز، ما یک مشکل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
تشویق کرد اما اگر این سیگنال به زمین نرسد چطور؛ در این وضعیت، ناسا گفت که توصیه می‌کند تمام تیم‌هایی که بر روی زمین مستقر هستند، در آسمان‌ها با استفاده از تمام منابع به دنبال تونی استارک بگردند.


همانطور که می بینید، استودیوی مارول (Marvel Studios) به توییت ناسا پاسخ داد و گفت که از کمک‌های او قدردانی می‌کند. اگر شما به یکی از میزهای پشت تصویر دقت کنید، مشاهده خواهید کرد که چکش ثور (Thor's Hammer) آن جا قرار دارد. بر روی این میز اسم ثور نیز نوشته شده که واقعاً مسئله عجیبی است.

البته ناسا در یکی دیگر از توییت‌هایش توضیح داد که THOR یک مخفف برای Thermal Operations and Resource به معنی «عملیات حرارتی و منابع» است.

به نظر می‌رسد تونی استارک در تریلر Endgame حال خوبی ندارد. در این تریلر استارک در فضا بدون هیچ آب و غذایی است و اکسیژن ذخیره شده او به زودی به پایان می‌رسد. او در پیامی به Pepper Potts (نامزدش) می‌گوید که او دیگر انتظار ندارد که نجات یابد.

تریلر Avengers جدید، نام فیلم Endgame را تأیید کرد. این عنوان بسیار معنی دارد، زیرا انتظار می‌رود پس از چالش‌های بسیارِ «جنگ بی‌نهایت»، بالاخره آن چه انتظارش می‌رود، اتفاق بیافتد. البته تریلر بسیار معروف Avengers: Endgame همچنین سؤالات بسیاری را نیز ایجاد می‌کند. برای مثال چه بلایی سر ریش کاپیتان آمریکا آمده است، چه مدت زمانی از جنگ بی‌نهایت گذاشته است، چگونه اسکات لانگ از قلمرو کوانتوم خارج شده است و خیلی سوالات دیگر ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقام‌جویان منتشر شد 

انتهای پیام/

کمک ناسا به تونی استارک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جهانی که سراسر آتشفشان است

تینا مزدکی: فضاپیمایی جونو آژانس فضایی که از سال 2016 به دور مشتری می‌چرخد، هفته گذشته توانست تصاویر «آیو» قمر آتش‌فشانی این غول گازی را ثبت کند. دانشمند ستاره‌شناسی ناسا که بر روی آیو تحقیق می‌کند گفت:« ما جزئیات باورنکردنی را روی سطح این قمر می‌بینیم که به نوع خود فوق‌العاده است.»

این نماهای چشمگیر توسط پردازشگرهای حرفه‌ای و آماتور، که برخی از آن‌ها برای ناسا یا دیگر برنامه‌های تحقیقاتی فضایی می‌کنند، پردازش شدند. توجه داشته باشید که نقاط تیره‌تر آتش‌فشان‌ها یا نقاط پرحرارت این قمر را نشان می‌دهند.

سراسر آیو پوشیده از آتش‌فشان‌های در حال فوران است، زیرا این قمر در کشمکش بین اجرام مجاور خود، ازجمله مشتری عظیم‌الجثه، گیر افتاده است. به گفته ناسا نه‌تنها بزرگ‌ترین سیاره منظومه شمسی از طریق گرانش این قمر را به سمت خود می‌کشد بلکه اروپا و گانیمد دائماً در حال واردکردن نیروی گرانش به این قمر هستند؛ بنابراین آیو که به‌طور مداوم در حال کشیده شدن است، تنها واکنشش ایجاد گدازه‌هایی است که به شکل آتش‌فشان فوران می‌کند.

این دنیای آتش‌فشانی، تنها کمی از قمر سیاره ما یعنی ماه، بزرگ‌تر است. آیو دائم در حال فوران است و در ماه‌های اخیر، جونو اشکال مه‌آلود را بر فراز یکی از آتش‌فشان‌های آن ثبت کرده است. مأموریت گالیله ناسا نیز در سال 2000نیز اشکال مه‌آلودی را بر فراز این آتش‌فشان‌ها ثبت کرده بود. جالب است بدانید که اولین بار که آیو توسط وویجر 1 موردبررسی قرار گرفت، حداقل هشت آتش‌فشان فعال در آن دیده شد.

منبع: mashable

۵۸۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896301

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • تونی کروس در وضعیتی که ندیده بودیم (عکس)
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • عکس | جهانی که سراسر آتشفشان است
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!