Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، آستان مصفای رضوی چراغانی و مملو از حضور جمع گسترده ای از زائران و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام شده است که در میلاد مبارک یازدهمین گوهر درخشان آسمان و لایت و امامت امام حسن عسگری (ع) در این صحن و سرای ملکوتی حضور یافته اند تا این عید بزرگ را به محضر فرزند بزرگوارش حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) و ولی نعمت خود امام هشتم  تبریک گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت امشب ویژه برنامه هایی در حرم رضوی در حال برگزاری است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این مراسم از بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) آغاز شده است و با سخنرانی، تواشیح و  سرودخوانی و مدیحه‌سرایی مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود: فردا نیز همزمان با خجسته سالروز  میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) از ساعت  9 و 30 دقیقه صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین واعظ‌ شهیدی در رواق امام خمینی(ره) آغاز می شود و تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی و مولودی‌خوانی مداحان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: فقه و زندگی، حلقه‎های معرفت، پرسمان دینی و مولودی‌خوانی و سخنرانی در دیگر رواق‌های حرم مطهر امام رضا(ع) برای زائران ایرانی و غیر ایرانی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده  همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع) است.

به همین مناسبت مراسم جشنی نیز در رواق حضرت زهرا(س)  حرم امام رضا(ع) ویژه بانوان تدارک دیده شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی آستان رضوی امام عسگری رواق امام خمینی حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با هدف آماده‌سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی اقدام می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا (ع) می‌توانند برای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی