Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال اعلام کرد که ممکن است از کسانی که علیه بازیکنان این تیم مصاحبه کنند، شکایت کند. آفتاب‌‌نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد: انجام چنین مصاحبه‌های پس از دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جای تعجب داشت زیرا هیچ‌کدام از بازیکنان استقلال پس از پایان دیدار مقابل پدیده اسمی از تیم دیگر نیاوردند و به مسائل کلی در مورد اشتباهات داوری در دیدارهای مختلف پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی بود که پس از اشتباهات پرتعداد داوری در دیدارهای این فصل و به خصوص مردود اعلام شدن گل صحیح استقلال در دیدار حساس و مقابل حریف مستقیم یعنی پدیده، مدیران باشگاه و بازیکنان به این مساله واکنش نشان دهند اما بازیکنان تیم رقیب به صورت مستقیم به بازیکنان استقلال حمله کردند که بدون تردید این مساله از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد شد. ضمن این که از ریاست فدراسیون فوتبال بابت پیگیری و موافقت برای استفاده از سیستم ویدئو چک تشکر می‌کنیم زیرا با این سیستم می‌توان جلوی این گونه زیان‌ها را گرفت.
وی اضافه کرد: موضوع اعتراض به اشتباهات داوری هم فقط از جانب باشگاه استقلال نبوده و چندین باشگاه دیگر نیز به این مساله معترض بودند. باشگاه استقلال پس ازدیدار مقابل سپاهان به صورت رسمی و قانونی به اشتباهات داوری اعتراض و حتی کلیپی از این اشتباهات منتشر کرد که اعتراض برای داوری دیدار با پدیده هم امروز به فدراسیون ارسال شد. گل صحیح استقلال در دیدار با پدیده نیز به اشتباه مردود اعلام شد و استقلال را به ناحق از ۲ امتیاز محروم کرد. نکته قابل توجه این که همه کارشناسان محترم داوری در مصاحبه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی روی سلامت این گل اشتراک نظر داشتند و حتی کمک داور این مسابقه هم در مصاحبه‌ای با عذرخواهی از باشگاه استقلال اعلام کرد که گل درست بوده که شجاعت ایشان را نشان می‌دهد.
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال افزود: موضوع احتمال شکایت از مهدی رحمتی هم شوخی جالبی بود و بهتر است قبل از صحبت در مورد افراد، به سابقه و جایگاه آنها توجه شود. رحمتی کاپیتان استقلال است و جایگاه بالایی در فوتبال ایران دارد. دوستانی هم که برای اشتباهات داوری موضوع آسیا و فینالیست شدن را مطرح می‌کنند، حتما یادشان است که استقلال چهار بار این فینال را تجربه کرده و دو بار هم بر فراز قله رقابت‌های آسیا ایستاده است. دو ستاره روی پیراهن استقلال به دلیل دو قهرمانی در آسیاست و فینالیست شدن در آسیا برای استقلال موضوع جدیدی نیست. در پایان لازم است به این موضوع هم اشاره کنم که مسائل مالی و داخلی باشگاه استقلال، درون خانوادگی است و ارتباطی به سایرین ندارد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه