Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اعتبار ترویج مهارت آموزی به منظور اجرای طرح برون سپاری آموزش ها در این وزارتخانه سه برابر می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرسول عمادی عصر شنبه در حاشیه آیین افتتاح دفتر همکاری های آموزشی شاخه کاردانش آموزش و پرورش و شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: در صورت موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای سال آینده بیش از 2 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح برون سپاری آموزش ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: برنامه «ایران مهارت» با همکاری سازمان آمورزش فنی و حرفه کشور تا پایان سال تحصیلی جاری در مقطع متوسطه اول اجرایی می شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت رویکرد مهارت آموزی و اجرای طرح های برون سپاری آموزش ها در سه ماه آینده این طرح در مدارس کاردانش مقطع متوسطه دوم کشور اجرا می شود.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همکاری شرکت شهرک های صنعتی نقاط مختلف کشور با آموزش و پرورش در کیفیت بخشی به مهارت آموزی و افزایش بهره وری در آموزش تاثیرگذار است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: براساس قانون، 37 درصد از دانش آموزان کشور در سال تحصیلی جاری در طرح های مهارت آموزی شرکت می کنند و با وجود کمبود اعتبار، این طرح به خوبی در استان های کشور در حال اجرا است.
به گزارش ایرنا، بیش از 180 هنرستان کاردانش و فنی و حرفه ای در استان سمنان فعال است، 10 هزار دانش آموز در مدارس کاردانش و فنی و حرفه استان سمنان مشغول به تحصیل هستند و این استان رتبه نخست کشور از نظر توزیع دانش آموزان در بین رشته های تحصیلی نظری و فنی را دارد.
در این آیین، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر آموزش های کاردانش وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.
7339/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش و پرورش مهارت آموزي اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز شنبه در آئین نواختن زنگ سلامت در دبیرستان پاینده ناحیه یک اهواز بیان کرد: آموزش و پرورش به دلیل اینکه جامعه بزرگ دانش‌آموزی را در اختیار دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار اثر گذار باشد و برنامه‌ها و اهداف این بخش را در جمعیت کودک و نوجوان استان عملیاتی کند.

وی از راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان خبر داد و تاکید کرد: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد تا با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی، برنامه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی حوزه سلامت را در جامعه دانش‌آموزی عملیاتی کند و آنها را ترویج دهد.

حبیبی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بازه سنی برای اجرای برنامه‌های حوزه بهداشت و سلامت و ترویج فرهنگ مراقبت و حفاظت از سلامتی، کودکی و نوجوانی است که در این راستا آموزش و پرورش با همکاری حوزه بهداشت و درمان می‌تواند بسیار اثر گذار باشد.

کد خبر 6083650

دیگر خبرها

  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان
  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم
  • عملکرد مهارت‌آموزی در شهرستان دیر ۱۷۰ درصد رشد داشته است
  • ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع