Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس برنامه و بودجه خوزستان گفت: عضای شورای برنامه ریزی باید اهمیت موضوع مطرح شده در هر جلسه را بدانند تا الویت‌ها را بشناسنند و با توجه به این موضوع سایر اعضاء و ارگان‌های مربوط به شورای برنامه ریزی سایر موضوعات را کنار بگذارند. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف شاخص‌های متفاوتی وجود دارد تا خدمات ارائه شونده منجر به سلامتی افراد جامعه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان خوزستان نیز باید این موضع بررسی شود که شاخص‌های کشوری در چه سطح است و ما اکنون در چه سطحی قرار داریم.

وی با اشاره به عقب ماندگی خوزستان در شاخص اورژانس‌های جاده‌ای افزود: برای جبران این عقب ماندگی تفاهم نامه‌ای میان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با وزارت بهداشت امضا شد تا50 مرکز اورژانس ساخته شود همچنین تجهیز این مراکز به عهده وزارت بهداشت خواهد بود.

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت راه و جاده در استان خوزستان بیان کرد: اگر وضعیت فعلی جاده‌های استان خوزستان با میانگین کشوری مقایسه شود و در صورت وجود عقب ماندگی‌های بسیار ؛ باید برنامه کوتاه مدتی برای جبران این عقب ماندگی تهیه، ایجاد و اجرا شود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌ها باید مرکز آمار را به عنوان مرجع و مستند آمارهای خود قرار دهند تا هر دستگاهی به طور جداگانه مرجعی برای آمار خود نداشته باشند.

سبک بازی در شورای شهر اهواز؛ منچ یا شطرنج؟تغییر شهردار اهواز؛ تصمیم عجولانه برخی اعضای شورای شهر برای فرار از حمله منتقدانمشکل فاضلاب مجموعه مسکونی هشت بهشت اهواز همچنان پابرجاست+فیلم

شریعتی با اشاره به آخرین مهلت دستگاه‌ها برای جذب اسناد خزانه تصریح کرد: دستگاه‌ها تا24 دی ماه مهلت دارند تا برای جذب اسناد خزانه برای انجام و تامین پروژه‌‌های خود اقدام کنند.

همچنین در این جلسه امید حاجتی تاکید کرد: اعضای شورای برنامه ریزی باید اهمیت موضوع مطرح شده در هر جلسه را بدانند تا الویت‌ها را بشناسنند و با توجه به این موضوع سایر اعضاء و ارگان‌های مربوط به شورای برنامه ریزی سایر موضوعات را کنار بگذارند و برای رفع چالش و موضوع مهم پیش رو در استان بسیج شوند.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تکمیل و بهره‌برداری از بوستان ۷۳ هکتاری کرامت و به ویژه باغ بانوان این بوستان باید جزو اولویت‌های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، فاطمه سلیمی _امروز هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت»، با بیان اینکه در این پروژه، باغ‌های مختلفی تعریف و طراحی شده است، اظهار کرد: از جمله این باغ‌ها، باغ بانوان بوستان کرامت است.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی و برآورد صورت گرفته، تاکید جدی ما بر این بوده است که اولین باغ بوستان ۷۳ هکتاری کرامت، باغ بانوان باشد.

سلیمی افزود: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، از ابتدای فعالیت خود تاکنون، توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های تفریحی، ورزشی و فضای سبز ویژه بانوان داشتند و با همین نگاه، سایت‌های ویژه بانوان در بوستان‌های متعددی از سطح شهر ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اتمام و بهره‌برداری از باغ بانوان بوستان کرامت، همت جهادی را در شهرداری می‌طلبد و شهردار و معاونان شهردار باید بیش از پیش پای کار تکمیل پروژه باشند تا شاهد پیشرفت و ساخت آن باشیم.

سلیمی گفت: طراحی‌های خوبی در بوستان کرامت صورت گرفته و پیمانکار هم مستقر شده و درحال اجرای پروژه است، بهره‌برداری از این پروژه باید در اولویت شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 751495

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • راهنمای راه اندازی خط تولید