Web Analytics Made Easy - Statcounter

‏حوادث رکنا: انتشار عکس از جسد دختر اصفهانی در اصفهان بعد از خودکشی عمق فاجعه را به تصویر کشید.

ظهر امروز در شهرستان اصفهان دختر جوانی از روی پل خود را وسط خیابان هشت بهشت شرقی، تقاطع اتوبان صیاد شیرازی پرتاب کرد.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد جزییات قتل زن مشهدی پس از عمل سزارین / رها کردن جسد سوخته وی در کوه ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس جوان ساده شهرستانی در تهران کارتل درجه یک شد ! + جزییات سرعت مرگبار راننده آئودی هنگام تصادف وحشتناک عابر پیاده را 30 متر در خیابان پرت کرد! +فیلم سوتی سرباز آمریکایی همرزمش را تا یک قدمی مرگ برد + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث دختر عکس پل خودکشی دختر جوان اتوبان صیاد شیرازی عکس دختر قتل جوان زندگی طلاق اعدام زن پلیس مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که با دستبرد به هشت منزل در شهر اصفهان ۱۵۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، رد پای سارق سابقه‌داری را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، مخفیگاه سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی سارق دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی بخش قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شد.

سردار علینقیان‌پور تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به هشت فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرد و ارزش اموال سرقتی توسط این فرد ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در ارتباط با نگهداری از اشیا و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل و همسایگان مورد اعتماد خود را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع کنند.

کد خبر 746688

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • پیک نیک اصفهانی‌ها کنار زاینده رود در روز حادثه!