Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ژاپن در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان باید به مصاف رئال مادرید برود.

طرفداری- کاشیما آنتلرز ژاپن که با شکست پرسپولیس ایران توانسته بود قهرمان آسیا شود، اولین گام خود در جام باشگاه های جهان را محکم برداشت و قهرمان آمریکای شمالی را حذف کرد.

در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های جهان، کاشیما آنتلرز ژاپن موفق شد با نتیجه 3-2 چیواس گوادالاخارای مکزیک، قهرمان آمریکای شمالی را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کاشیما در نیمه اول این دیدار 1-0 عقب بود اما با گل های ناگاکی، سرجینیو و هیروکی آبه توانست 3-1 پیش بیافتد. گل دقیقه 96 پولیدو نیز نتوانست مانع شکست گوادالاخارا شود. طبق برنامه، کاشیما آنتلرز در این مرحله باید به مصاف رئال مادرید اسپانیا، قهرمان اروپا برود. گفتنی است کاشیما در سال 2016 در فینال مسابقات جام باشگاه های جهان برابر رئال مادرید قرار گرفت اما علی رغم ارائه یک بازی خوب، مغلوب شد و به مقام نایب قهرمانی رسید.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس

ستاره انگلیسی هواداران بارسا که به سانتیاگو برنابئو آمده بودند را به سکوت دعوت کرد.

طرفداری | جود بلینگام بار دیگر در آخرین ثانیه‌های بلای جان بارسلونا شد. 

دیدار تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 مادریدی‌ها خاتمه یافت. رئالی‌ها پس از دو بار عقب افتادن از بارسلونا، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام فاتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل شدند. بلینگام مثل دیدار رفت با بارسلونا، بار دیگر در آخرین ثانیه‌ها درخشید و قهرمان رئال مادرید لقب گرفت.

پس از پایان ال‌کلاسیکو و پیروزی دراماتیک رئال مادرید، جود بلینگام در واکنش به سوت‌ها و توهین‌های هوداران بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو، آن‌ها را به سکوت دعوت کرد. این حرکت ستاره انگلیسی جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و برخی از طرفداران و صفحات هواداری بارسا به انتقاد از اقدام او پرداخته‌اند.

کلاچ تایم بلینگام در ال‌کلاسیکو‌های ای فصل:
​​​​گلزنی در دقیقه 2+90 ال‌کلاسیکوی رفت
گلزنی در دقیقه 1+90 ال‌کلاسیکوی برگشت

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟