Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@01:42:19 GMT

مرگ مشکوک یک مددجو در مرکز ترک اعتیاد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۰۰۵

مرگ مشکوک یک مددجو در مرکز ترک اعتیاد

سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده، فرمانده انتظامی خواف افزود: جسد برای بررسی‌های دقیق در پزشکی قانونی است و در همین رابطه تا تعیین وضعیت پرونده، ۴ نفر بازداشت موقت شده‌اند.

رئیس بهزیستی خواف نیز به ایسنا گفت: پس از دریافت خبر فوت مددجو در مرکز ترک اعتیاد، برای بررسی موضوع عازم آن مرکز شدیم، اما قبل از رسیدن ما، مرکز پلمب شده بود و نتوانستیم اطلاعات مستندی به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا مقیمی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر نحوه نظارت بهزیستی بر چنین مراکزی گفت: بهزیستی در چارچوب پروتکل‌های سازمان بهزیستی کشور بر این مراکز نظارت دارد و بازدید‌های ماهیانه توسط کارشناس شهرستان و بازدید‌های دوره‌ای توسط اداره‌کل، بخشی از فرایند نظارت بر اقدامات مراکز است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این کمپ، تنها کمپ فعال در شهرستان است بازدید‌ها و سرکشی‌ها بیشتر از پروتکل انجام و تمام اقدامات مرکز به دقت رصد می‌شد. تاکنون از سوی بهزیستی خواف اخطار‌هایی به‌صورت مکتوب به مدیر مرکز داده شده و در این اخطار‌ها نیز بر رفع کاستی‌ها تاکید می‌شده است.

مقیمی افزود: صدور تذکر توسط شهرستان، اخطار اول استانی و اخطار دوم، بخشی از فرایند نظارت بر این مراکز است که با توجه به کمبود‌ها و نواقص موجود در این مرکز در شش ماهه قبل به اجرا گذاشته شد و با توجه به اقدامات اصلاحی به عمل آمده از جانب مسئول آن، مرکز بسته نشد.

مقیمی عنوان کرد: برای بهره‌مندی خانواده‌های متقاضی که اغلب از قشر کم درآمد هستند و از طرفی این مرکز تنها مرکز ترک اعتیاد در خواف بود تا حدودی مدارا می‌کردیم تا کاستی‌های مرکز که عموما در زمینه امکانات بود، برطرف شود و برخی کاستی‌ها نیز از سوی مدیر مرکز برطرف می‌شد.

وی عنوان کرد: از بازرسی و حراست اداره کل بهزیستی خراسان برای بررسی و پیگیری موضوع به خواف آمده‌اند و دیدار‌هایی با مقامات قضایی و انتظامی انجام شده است. فرد متوفی حدودا ۴۰ سال سن داشت و دارای چهار فرزند بود و از زمان پذیرش وی در مرکز ترک اعتیاد دو تا سه روز بیشتر نگذشته بود.

وی، ظرفیت پذیرش این مرکز را درخواف ۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: در روز فوت فرد مزبور، ۲۴ نفر مددجو حضور داشته‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرکز ترک اعتیاد مرگ مشکوک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای آب شرب در فصل تابستان و برای جبران کمبود آب در این ایام، عملیات حفر یک حلقه چاه آب جدید در روستا‌های بیدپارسی و براکوه خواف آغاز شده است.

محسن چهکندی با بیان اینکه این چاه آب در مکانی مناسب و با حجم آبدهی بالا حفر خواهد شد، افزود: با بهره‌برداری از این چاه، مشکل کمبود آب در این مناطق روستایی مرتفع می‌شود.

مدیر آبفای خواف در ادامه به دیگر اقدامات این امور برای رفع مشکل کمبود آب در این روستا‌ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر حفر چاه آب جدید، عملیات اصلاح و بازسازی اضطراری ۲۰۰ متر از خط انتقال آب شرب روستا‌های یادشده نیز به تازگی به پایان رسیده است.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد