Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی بزرگ انگلستان در آنفیلد، این هفته برگزار خواهد شد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر جزیره، تیم های لیورپول و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت.

ورزشگاه تاریخ ساعت داور آنفیلد 25 آذر 19:30 مارتین اتکینسون ورزشگاه آنفیلد

وضعیت دو تیم

این دیدار در حالی آغاز می شود که دو تیم در شرایطی بسیار متفاوت از هم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی صدرنشین لیگ بوده و دیگری با خیل عظیمی از حواشی در رتبه ای که درخور نام و شخصیت آن نیست قرار دارد.

تیم لیورپول اکنون با 42 امتیاز در جایگاه اول جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفته و برای حفظ این جایگاه بایستی دست به کار مهمی بزند. قرمزهای آنفیلد با هدایت یورگن کلوپ آلمانی این روزها نمایش های خوب و بی نقصی را از خود ارائه می دهند و مقابله با آن ها و شکست شان برای هر رقیبی کاری بسیار مشکل است. کلوپ و یارانش در این فصل از رقابت های پی ال هنوز شکستی را تجربه نکرده اند و در صورت شکست ناپذیر بودن برابر منچستریونایتد می توانند به رکورد خوبشان ادامه دهند. مثلث خط حمله لیورپول نیز پس از مدت زمان کوتاهی که اندکی دچار افت شده بود بازگشته و بازهم صلاح، فیرمینو و مانه به مانند فصل گذشته کاملا خطرناک و زهردار نشان می دهند. علاوه بر این، نمی توان چیزی از توانایی بالای خط دفاعی لیورپول نگفت. جایی که با هدایت ویرجیل فن دایک به نقطه ای امن و قابل اتکا برای کلوپ تبدیل شده و با حضور آلیسون بکر در درون دروازه، از پیش بسیار مستحکم تر شده است. تیم کلوپ در آخرین بازی اش پیش از این دیدار در لیگ قهرمانان اروپا و در همین ورزشگاه آنفیلد موفق به شکست ناپولی شد و پیش از آن نیز، بورنموث توسط قرمز ها قربانی شده بود.

قطعا تفکر مرد آلمانی روی نیمکت قرمزها بردن منچستریونایتد است، کلوپ از زمان حضورش در انگلستان، در بازی های لیگ برتر برابر منچستریونایتد هیچ پیروزی ای کسب نکرده و می توان گفت تنها نقطه تاریک حضور او در فوتبال جزیره این مورد بوده، پس قطعا او در این بازی به دنبال غلبه بر یونایتد و آقای خاص است. ستاره بازی فردای لیورپول می تواند محمد صلاح باشد، بازیکنی که در بازی های گذشته تیمش فرمی خارق العاده داشته و به نظر او نیز به دنبال گلزنی به منچستریونایتد است، موردی که او هم تاکنون در رسیدن به آن ناکام بوده است.

در سوی دیگر میدان، تیم پرحاشیه این روزهای آقای خاص قرار دارد. منچستریونایتد با کسب فقط 26 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و تنها راه جدایی از این رتبه، فقط و فقط بردن بازی های پیش رو است. البته که با توجه به از دست رفتن فرصت های شیاطین در هفته های گذشته برای بازگشت به این فصل و حداقل رسیدن به تاپ 4 لیگ، کارسختی پیش روی ژوزه مورینیو و شاگردانش است. باید منتظر ماند و دید هدف آقای خاص در این بازی چیست، چیزی که تنها هواداران منچستریونایتد را می تواند راضی نگه دارد، پیروزی در این دربی بزرگ است، موردی که می تواند قوتی باورنکردنی به جایگاه مورینیو برروی نیمکت منچستریونایتد ببخشد، البته که شکست در این بازی نیز می تواند عواقب سنگینی برای مورینیو در پی داشته باشد. منچستریونایتد در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه برابر والنسیا، در ورزشگاه مستایا با حساب 2-1 مغلوب شد اما در آخرین دیدار لیگ برتری، شیاطین سرخ پس از مدت ها موفق به کسب یک پیروزی پرگل در اولدترافورد شدند و فولام را با 4 گل از پیش برداشتند.

به لحاظ روحیه قطعا بازیکنان منچستر در شرایط خوبی هستند. نکته ای که در این دیدار می تواند حائز اهمیت باشد، وضعیت پل پوگبا است. ستاره ای که این روزها توسط آقای خاص به نیمکت نشینی مطلق تبدیل شده و باید دید، در این دیدار هم مورینیو از ستاره فرانسوی اش استفاده نمی کند یا شرایطی دیگر شاهد خواهیم بود. در مورد ستاره این روزهای منچستریونایتد می توان به مارکوس رشفورد اشاره کرد. بازیکنی که در بازی های اخیر تیمش شاید تک ستاره بوده و با گل ها و عملکرد این بازیکن، مورینیو توانسته خود را تا حدی از فشارها خلاص کند. این بازیکن در دربی میان دو تیم در فصل گذشته نیز موفق به زدن 2 گل به لیورپول شد و باید دید در بازی فردا برابر قرمزها چه از پیش خواهد برد.

ترکیب احتمالی دو تیم

Liverpool

Manchester United

تقابل های اخیر دو تیم

محرومان و مصدومان لیورپول منچستریونایتد الکس اوکسلید چمبرلین الکسیس سانچز جوئل ماتیپ ویکتور لیندلوف جو گومز مارکوس روخو آرنولد لوک شاو (احتمال بازی کردن وجود دارد) ناتانیل کلاین (احتمال بازی کردن وجود دارد) آنتونی مارسیال (احتمال بازی کردن وجود دارد) - کریس اسمالینگ (احتمال بازی کردن وجود دارد) - متئو دارمیان (احتمال بازی کردن وجود دارد) - دیوگو دالوت (احتمال بازی کردن وجود دارد) نشست خبری سرمربیان

کلوپ: منچستریونایتد را بر اساس کیفیتش قضاوت می‌کنیم، نه امتیازات‌ آن‌ها؛ بعید است لیورپول در بازار ژانویه فعال باشد

مورینیو: تیمی را به زمین می‌فرستم که بتواند برای پیروزی در آنفیلد بجنگد؛ منچستریونایتد فعلی با ایده‌آل من خیلی فاصله دارد

نکات آماری لیورپول در 28 بازی خانگی اخیرش شکست نخورده است. لیورپول در 11 بازی از 12 بازی خانگی اش موفق به ثبت کلین شیت شده است. لیورپول در 3 بازی خانگی اخیرش برابر منچستریونایتد موفق به ثبت کلین شیت شده است. منچستریونایتد در 3 بازی اخیرش، در هر بازی حداقل 2 گل را به ثمر رسانده است. جدال فردا 201 مین جدال دو تیم خواهد بود. در 200 دیدار قبل، لیورپول 65 برد، منچستریونایتد 80 برد و 55 بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. لیورپول در 8 بازی اخیرش در لیگ برتر برابر منچستریونایتد پیروز نشده است. (3 تساوی و 5 باخت) خوان ماتا تاکنون موفق به زدن 3 گل و ثبت 4 پاس گل برابر لیورپول در پرمیرلیگ شده است. محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه تاکنون هیچ گل و پاس گلی را در دیدار برابر منچستریونایتد در لیگ برتر ثبت نکرده اند. (3 نفر روی هم رفته 855 دقیقه برابر منچستریونایتد بازی کرده اند) ژوزه مورینیو در 50 درصد بازی هایش برابر لیورپول در آنفیلد برنده بوده است. (8 بازی و 4 پیروزی) پیش بینی هواسکورد

لیورپول 3-0 منچستریونایتد

نظرسنجی

به نظر شما در دیدار منچستریونایتد و لیورپول، چه تیمی برنده خواهد شد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!