Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@16:58:10 GMT

واکنش باشگاه استقلال به مصاحبه پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۱۸۷

واکنش باشگاه استقلال به مصاحبه پرسپولیسی‌ها

محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در همین خصوص به سایت رسمی باشگاه گفت: انجام چنین مصاحبه‌هایی جای تعجب داشت، زیرا هیچکدام از بازیکنان استقلال پس از پایان دیدار مقابل پدیده اسمی از تیمی دیگر نیاوردند و به مسایل کلی در مورد اشتباهات داوری در دیدار‌های مختلف پرداختند. طبیعی بود که پس از اشتباهات پرتعداد داوری در دیدار‌های این فصل و به خصوص مردود اعلام شدن گل صحیح استقلال در دیدار حساس و مقابل حریف مستقیم یعنی پدیده، مدیران باشگاه و بازیکنان به این مساله واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بازیکنان تیم رقیب به صورت مستقیم به بازیکنان استقلال حمله کردند که بدون تردید این مساله از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد شد. ضمن این که از ریاست فدراسیون فوتبال بابت پیگیری و موافقت برای استفاده از سیستم ویدئو چک تشکر می‌کنیم، زیرا با این سیستم می‌توان جلوی این گونه زیان‌ها را گرفت.

وی اضافه کرد: موضوع اعتراض به اشتباهات داوری هم فقط از جانب باشگاه استقلال نبوده و چندین باشگاه دیگر نیز به این مساله معترض بودند. باشگاه استقلال پس از دیدار مقابل سپاهان به صورت رسمی و قانونی به اشتباهات داوری اعتراض و حتی کلیپی از این اشتباهات منتشر کرد که اعتراض برای داوری دیدار با پدیده هم امروز به فدراسیون ارسال شد. گل صحیح استقلال در دیدار با پدیده نیز به اشتباه مردود اعلام شد و استقلال را به ناحق از ۲ امتیاز محروم کرد. نکته قابل توجه این که همه کارشناسان محترم داوری در مصاحبه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی روی سلامت این گل اشتراک نظر داشتند و حتی کمک داور این مسابقه هم در مصاحبه‌ای با عذرخواهی از باشگاه استقلال اعلام کرد گل درست بوده که شجاعت ایشان را نشان میدهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال افزود: موضوع احتمال شکایت از مهدی رحمتی هم شوخی جالبی بود! و بهتر است قبل از صحبت در مورد افراد، به سابقه و جایگاه آن‌ها توجه شود. رحمتی کاپیتان استقلال است و جایگاه بالایی در فوتبال ایران دارد. دوستانی هم که برای اشتباهات داوری موضوع آسیا و فینالیست شدن را مطرح می‌کنند، حتما یادشان هست که استقلال ۴ بار این فینال را تجربه کرده و ۲ بار هم بر فراز قله رقابت‌های آسیا ایستاده است. ۲ ستاره روی پیراهن استقلال به دلیل ۲ قهرمانی در آسیا است و فینالیست شدن در آسیا برای استقلال موضوع جدیدی نیست. در پایان لازم است به این موضوع هم اشاره کنم که مسائل مالی و داخلی باشگاه استقلال، درون خانوادگی است و ارتباطی به سایرین ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است

فرشاد فلاحت زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس در جدول مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در صدر جدول است و باید تا پایان فصل همه امتیازات را بگیرد. کوچک‌ترین لغزشی موقعیت این تیم را به خطر می‌اندازد. اعضای تیم باید نهایت تلاش خود را بکنند از طرفی داوری حساس‌ترین موضوع است. خواسته یا ناخواسته داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است. از لحاظ روحی روانی روی تیم تأثیر گذاشته و از طرفی داوران برای رقیب سنتی امتیاز جمع کردند البته نمی‌گویم به نفع گرفتند ولی اشتباهات سهوی آنها به نفع رقیب شده است.

وی ادامه داد: با همه مسائلی که پیش آمده ولی قهرمانی دست استقلال است و اختلافاتی که بین علی خطیر و جواد نکونام شکل گرفته مزید بر علت شده تا بازیکنان تمرکز همیشگی را نداشته باشند. نمونه‌اش دیدار با شمس آذر که برتری ۳ بر صفر به خاطر خستگی تیم جای خود را به پیروزی ۳ بر ۲ داد. استقلال ۱۳ بازیکن دارد و با کمبود بازیکن مواجه است. مصدومیت یامگا و مهدی پور تا پایان فصل شرایط را سخت‌تر کرده است. دست نکونام برای چیدن ترکیب مدنظرش و به‌خصوص در تعویض‌ها بسته است. بازی‌ها فرسایشی است و هر چه جلو می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود. بازیکنان خسته می‌شوند و احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد. مصدومیت یامگا و مهدی پور این موضوع را ثابت می‌کند. باید اختلافات کنار گذاشته شود و تیم یکدست‌تر باشد تا منجر به حفظ صدر جدول شود و در نهایت استقلال جم را بالای سر برد.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی هفته آینده تیمش با تراکتور عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی و کادرفنی اش او تا روز بازی کمتر از یک هفته در تیم هستند و نمی‌توانند تأثیر بسزایی بر تیم داشته باشند. البته این موضوع درست است که با تغییر و تحول در کادرفنی تیم و آمدن سرمربی مطرح، تغییرات مثبتی در تراکتور ایجاد می‌شود. با این حال همه چیز دست استقلال است و می‌تواند در این بازی خارج از خانه برنده شود. معمولاً سرمربی در ابتدای فصل تیمش را می‌بندد و در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم ضعف‌های تیمش را با بازیکنان جدید و خروج مهره‌هایی که نمی‌خواهد برطرف می‌کند. شاید خیلی از بازیکنان تراکتور مدنظر گل‌محمدی نباشند. تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد و می‌تواند این حریف را از پیش رو برداشت.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی