Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:32:58 GMT

سنگنوردان برتر کشور در دشتستان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۲۲۹

سنگنوردان برتر کشور در دشتستان معرفی شدند

به گزارش ایرنا، این رقابت ها در 2 بخش پسران و دختران در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد و در رده تیمی پسران خوزستان، بوشهر و فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
همچنین در رده تیمی دختران نیز تیم های بوشهر، خوزستان و فارس عنوان اول تا سوم را کسب کردند.
در نتایج انفرادی پسران نونهال رادان ایزدی از فارس، محمد حسین اکبر پور خوزستان و فرزاد قلایی زاده بوشهر به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را به گردن آویختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیگر گروه سنی رده نونهالان پسر نیز سهیل خرمی از اصفهان، محمد طه قیصری از فارس و عباس طامول زاده از خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان پسر محمدطه زنگنه از بوشهر، ماهان ایزدی فارس و آمین بندار خوزستان به ترتیب عنوان نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در دیگر گروه رده سنی نوجوانان پسر نیما جمیری بوشهر، متین بهرامی اصفهان و امید مسکینی خوزستان حاز رتبه های برتر شدند.
در بخش نونهالان دختر نیز نگار کریمی و پرند مسوی هر دو از خوزستان به ترتیب اول و دوم و سیده عسل یعقوب زاده از فارس سوم شدند.
در دیگر گروه رده سنی نونهالان دختر نیز ارغوان کاظمی فارس، یسنا زنگنه بوشهر و آیلین فرهمند بوشهر به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند.
در رده سنی نوجوانان دختر نیز فرانک خیاطان اصفهان، ستایش رمضانی فارس و ریحانه توکلی بوشهر اول تا سوم شدند.
در دیگر گروه رده سنی نوجوانان دختر کوثر طاهریان خوزستان، فرشته پاپری بوشهر و تبسم عابدیان فر خوزستان به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز این رقابت ها را به گردن آویختند.
این رقابت ها با شرکت 152ورزشکار از سراسر کشور به مدت 2 روز در سالن اختصاصی سنگنوردی شهر برازجان برگزارشد.
این دوره از رقابت های سنگنوردی ( گرامیداشت پیشکسوتان کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان) در اجرای برنامه عملیاتی سالانه و طرح استعدادیابی در رشته سنگنوردی سالنی و معرفی بیشتر این رشته ورزشی مهیج به جامعه برگزار شد.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اصفهان پیشکسوتان جامعه بوشهر رده منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد شهباز گهرویی گفت: فرآیند انتخاب چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی، چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویداد‌های روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیدا‌ها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان مرد: آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • شهردار بندر دیر معرفی شد