Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:06:17 GMT

2 کوهنورد سرگردان در ارتفاعات توچال پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۲۳۶

رکنا: آتش نشانان دو کوهنورد مرد را که در نقاط مختلف ارتفاعات توچال گرفتار و دچار سرمازدگی شده بودنداز سرمازدگی نجات دادند.

به گزارش رکنا، در پی دو تماس جداگانه از شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن دو کوهنورد در ارتقاعات توچال، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 9:23 و 11:20 صبح روز گذشته گروه امداد و نجات کوهستان را به ایستگاه 7 توچال و دیگری بالاتر از ایستگاه 5 توچال اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین نایب پور رئیس ایستگاه 64 و مسئول گروه امداد و نجات کوهستان در این باره گفت: در محل حادثه Incident دو کوهنورد مرد در قسمت های مختلف به علت سرمای بسیار شدید دچار سرمازدگی شده و قادر به حرکت در ادامه مسیر نبودند.

وی افزود: آتش نشانان با عبور از مسیر سخت و جستجوی طولانی در کوهستان، خود را به دو کوهنورد در دو نقطه مختلف که به علت برف و سرما از مسیر اصلی خارج شده و قادر به یافتن مسیر اصلی نبودند، رساندند و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

نایب پور خاطر نشان کرد: آتش نشانان ابتدا با استفاده از پتو و لباس های گرم کمک های اولیه را انجام دادند، پس از حدود 5 ساعت پیاده روی، حادثه دیدگان را به ایستگاه تله کابین توچال رسانده و سپس به وسیله تله کابین، آنها را به پایین کوه منتقل کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد گران ترین هدیه مرد میلیاردر برای زنش هنگام طلاق + عکس سوتی سرباز آمریکایی همرزمش را تا یک قدمی مرگ برد + فیلم این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس حادثه ای هولناک برای ارشیا و آرسام + عکس تلخ 2 کودک پریناز ایزدیار: بازار پرنده‌فروشان فریدونکنار را تحریم کنید / میهمان‌کشی رسم ما نیست!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث مرد سرمازدگی کوهنورد آتش نشانان ارتفاعات عکس دختر قتل جوان زندگی طلاق اعدام زن پلیس مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ فضانورد چینی به ایستگاه فضایی می‌روند
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد