Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:30:02 GMT

سنگنوردان برتر نونهال و نوجوان کشور معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۲۴۱

سنگنوردان برتر نونهال و نوجوان کشور معرفی شدند

بوشهر- ایرنا- دومین دوره مسابقات کشوری سنگنوردی سالنی جام خلیج فارس در رده سنی نونهالان و نوجوانان در شهر برازجان استان بوشهر برگزار و برترین های آن معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، این رقابت ها در 2 بخش پسران و دختران در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد که در رده تیمی پسران خوزستان، بوشهر و فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در رده تیمی دختران نیز تیم های بوشهر، خوزستان و فارس عنوان اول تا سوم را کسب کردند.
در نتایج انفرادی پسران نونهال رادان ایزدی از فارس، محمد حسین اکبر پور خوزستان و فرزاد قلایی زاده بوشهر به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را به گردن آویختند.
در دیگر گروه سنی رده نونهالان پسر نیز سهیل خرمی از اصفهان، محمد طه قیصری از فارس و عباس طامول زاده از خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان پسر محمدطه زنگنه از بوشهر، ماهان ایزدی فارس و آمین بندار خوزستان به ترتیب عنوان نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در دیگر گروه رده سنی نوجوانان پسر نیما جمیری بوشهر، متین بهرامی اصفهان و امید مسکینی خوزستان حاز رتبه های برتر شدند.
در بخش نونهالان دختر نیز نگار کریمی و پرند مسوی هر دو از خوزستان به ترتیب اول و دوم و سیده عسل یعقوب زاده از فارس سوم شدند.
در دیگر گروه رده سنی نونهالان دختر نیز ارغوان کاظمی فارس، یسنا زنگنه بوشهر و آیلین فرهمند بوشهر به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند.
در رده سنی نوجوانان دختر نیز فرانک خیاطان اصفهان، ستایش رمضانی فارس و ریحانه توکلی بوشهر اول تا سوم شدند.
در دیگر گروه رده سنی نوجوانان دختر کوثر طاهریان خوزستان، فرشته پاپری بوشهر و تبسم عابدیان فر خوزستان به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز این رقابت ها را به گردن آویختند.
این رقابت ها با شرکت 152ورزشکار از سراسر کشور به مدت 2 روز در سالن اختصاصی سنگنوردی شهر برازجان برگزارشد.
این دوره از رقابت های سنگنوردی ( گرامیداشت پیشکسوتان کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان) در اجرای برنامه عملیاتی سالانه و طرح استعدادیابی در رشته سنگنوردی سالنی و معرفی بیشتر این رشته ورزشی مهیج به جامعه برگزار شد.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سنگنوردي نونهال نوجوان برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

کد خبر 6097730

دیگر خبرها

  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند