Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@09:34:19 GMT

عکس بنز لاکچری که در جنوب تهران جزغاله شد + جزییات

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۳۶۷

عکس بنز لاکچری که در جنوب تهران جزغاله شد + جزییات

رکنا: آتش سوزی موتور یک دستگاه بنز در میدان بهارستان، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش رکنا، شهروندان در تماس با سامانه 125 از بروز آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری بنز خبر دادند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه دو ساعت 4:30 بامداد روانه محل حادثه Incident در میدان بهارستان خیابان صفی علیشاه، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شهبازی فرمانده آتش نشانان دراین باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری بنز به علت نامعلوم از قسمت موتور دچار آتش سوزی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی مهار شعله های آتش را آغاز و آتش سوزی را به طور کامل مهار و خاموش کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد دوستی عجیب پسر 12 ساله با 35 حیوان وحشی + عکس جوان ساده شهرستانی در تهران کارتل درجه یک شد ! + جزییات چرا 25 کرمانی در زندان اعدام نشدند !؟ پریناز ایزدیار: بازار پرنده‌فروشان فریدونکنار را تحریم کنید / میهمان‌کشی رسم ما نیست! تصادف ماشین حمل پول اتوبان را بست / مردم ذوق زده شدند +تصاویر جالب

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث آتش سوزی حادثه موتور جنوب تهران آتش نشانان عکس دختر قتل جوان زندگی طلاق اعدام زن پلیس فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی