Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:24:59 GMT

مظفری: داور سپاهان و استقلال خوزستان بی‌دقت بود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۳۸۴

مظفری: داور سپاهان و استقلال خوزستان بی‌دقت بود

نوید مظفری کارشناس داوری در مورد دو صحنه سرنوشت ساز دیدار سپاهان و استقلال خوزستان نظر خود را ارائه داده است.

نوید مظفری پیشکسوت داوری فوتبال کشور در مورد دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با "ورزش سه" گفتگو کرد. او در مورد دو صحنه مشکوک بازی صحبت کرده است و در مورد صحنه منجر به گل سپاهان می گوید: ما نمی دانیم که در آن صحنه داور سوت زده است یا نه؛ این را واقعا نمی دانیم هر چند گزارشگر می گوید سوت نزده ولی نمی توانیم به این صحبت استناد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی دیوار چیده می شود باید داور سوت بزند. چیزی که بی دقتی داور را نشان می دهد، این بود که درواه بان حریف شرایط خوبی نداشت.


وی ادامه می دهد: موقعی که خطا می شود، حق تیم حریف است که اگر می خواهد سریع بازی کند؛ مگر اینکه به داور بگوید فاصله را رعایت کنند و دیگر نمی توانند هر وقت خواستند بازی را شروع کنند. داور در این صحنه گذشته از اینکه نمی دانیم سوت زده یا خیر، دقت لازم را نداشته و دروازه بان سمت دیگری ایستاده.


مظفری در پاسخ به اینکه صحنه های مشابهی در صفحات مجازی از گلزنی تیم های اروپایی در حال دست به دست شدن است، تاکید کرد: مشل ما این است که می رویم صحنه گیر می آوریم. در اروپا هم اشتباه می کنند و باید ببینیم قانون چه می گوید.


مظفری زاده در خصوص پنالتی گرفته شده برای استقلال خوزستان هم گفت: در این صحنه بازیکن زرد پایش روی بازیکن آبی می گذارد و پنالتی صحیح است ولی قطعا پنالتی باید تکرار شود، چون بازیکن آبی زودتر حرکت کرده و اینقدر هم زود حرکت می کند که قابل چشم پوشی نیست.

کمیته داوران فولادمبارکه سپاهان استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران فولادمبارکه سپاهان استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟