Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:53:49 GMT

ضربه های ایستگاهی به داد ملوان رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۴۲۳

ضربه های ایستگاهی به داد ملوان رسید

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: تیم ملوان بندرانزلی با استفاده از ضربه های ایستگاهی بر ما پیروز شد.

وحید بیاتلو عصر روز شنبه پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدار بسیار زیبا و جذابی بین 2 تیم در جریان بود و تیم 90 ارومیه نیز موقعیت های زیادی برای جبران شکست داشت ولی در ضربه های نهایی موفق نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در نیمه دوم نیز 2 موقعیت تک به تک با دروازه بان داشتیم که اگر گل می شد، نتیجه بازی به گونه دیگری رقم می خورد.
وی ادامه داد: در این دیدار تیم ملوان بندر انزلی از بازیکنان مطرحی همچون پژمان نوری، علیرضا دغاغله و شهریار مقانلو بهره برد در حالی که ما از نبود سه بازیکن اصلی خود رنج بردیم.
وی ادامه داد: زمین چمن تختی شهر انزلی نیز پس از بارش باران طی چند گذشته تبدیل به مردابی شده بود که بازیکنان حتی توان کنترل خود را در زمین نداشتند و این امر از کیفیت بازی کاسته بود.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه با اشاره به اینکه گل اول این دیدار را شهریار مقانلو از روی ضربه ایستگاهی برای ملوان به ثمر رساند، گفت: گل دوم نیز در اواخر نیمه دوم از روی ضربه ایستگاهی پژمان نوری سرنوشت بازی را به سود حریف عوض کرد.
بیاتلو افزود: از این به بعد باید برای دیدارهای دور برگشت برنامه ریزی کرد تا با جبران امتیازهای از دست رفته جایگاه تیم 90 ارومیه را در جدول بهبود بخشیم.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه با قبول این شکست، نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک کشور را با کسب 14 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به پایان رساند و برای جبران امتیازهای از دست رفته چشم امید به دیدارهای دور برگشت دارد.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته يك 90 اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان به جام حذفی رفت

ایسنا/گیلان بُرد ملوان در برابر سایپا با نتیجه ۲ بر یک به ثبت رسید و با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

در بازی عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بازی ملوان با سایپا به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی، نتیجه بازی ۲ بر یک به نفع ملوان به پایان رسید.

این بازی در چارچوب دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رود که با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

نیمه اول بازی با نتیجه صفر برای هر دو تیم به پایان رسید و گلهای ملوان توسط عمری و صادقی همچنین گل سایپا توسط توسط خسروی وارد دروازه‌های تیم حریف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملوان به جام حذفی رفت
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا