Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندرپور گفت: به دلیل بدهی به بانک عامل، طرح توسعه خط ۲ متروی شیراز ناتمام مانده که در صورت پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال طلب شهرداری شیراز از دستگاه های اجرایی به این پروژه تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور» امروز (شنبه ۲۴ آذر) در جلسه هماهنگی و تشریح ضرورت استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت قانونی مندرج در بند «و» تبصره «5» قانون بودجه سال 1397، گفت: دستگاه های اجرایی با پرداخت بدهی خود از طریق این ظرفیت سبب تزریق بودجه 6 هزار میلیارد ریالی به خط 2 مترو شیراز می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار شیراز با اشاره به بدهی 6 هزار میلیارد ریالی شهرداری شیراز به بانک عامل در توسعه خط 2 متروی شیراز از میانرود به میدان امام حسین (ع) بیان کرد: این بدهی مربوط به سال های گذشته است که در صورت عدم پرداخت بانک در ادامه پروژه همکاری نمی کند.

 

وی با بیان اینکه توسعه مترو باید با نگاه ملی انجام شود، تصریح کرد: شهرداری تهران به تنهایی 30 میلیارد ریال از 85 میلیارد ریال ردیف این بودجه را به خود اختصاص داده است، اگر این رقم به خط ۲ مترو شیراز تزریق شود، سال آینده افتتاح می شود.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه بیرجند ایران اردبیل کرمان خراسان جنوبي فصل پاییز استان بوشهر پاییز خط ۲ مترو شیراز بدهی شهرداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است