Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:48:14 GMT

تیم سوهان محمد سیمای قم در خانه تن به شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۵۱۴

تیم سوهان محمد سیمای قم در خانه تن به شکست داد

قم - ایرنا- تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با وجود اینکه در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال نمایشی خوبی در برابر حریق قدرتمند خود به نمایش گذاشت اما در نهایت با نتیجه 6 بر 5 نتیجه را به میهمانش مس سونگون واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، تیم مس سونگون که در تعقیب تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان است چاره‌ای جز کسب پیروزی در قم نداشت، لذا عصر امروز شنبه دریک بازی پر افت و خیز و جذاب درحالی که در نیمه اول در دقایقی 2 بر یک از میزبان قمی خود عقب افتاده بود، در نهایت موفق شد زنجیره پیروزی های 2 هفته گذشته سوهان محمد سیمای قم را پاره کرده و سه امتیاز ارزشمند این بازی را نصیب خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم سوهان محمد سیما که در مسابقه رفت با نتیجه ناامید کننده 7 بر 2 نتیجه بازی را به نفع مس سونگون واگذار کرده بود، امروز نمایش قابل قبولی رقم زد و درعین شایستگی موفق نشد.
مس سونگون با این پیروزی 47 امتیازه شد و همچنان با 5 امتیاز اختلاف در تعقیب گیتی پسند صدر نشین است و سوهان محمد قم نیز که پیش از این در رده پنجم این لیگ بود، با قبول شکست در این مسابقه و همچنین با نتایج همزمان سایر مسابقه ها به رده هفتم لیگ برتر فوتسال کشور سقوط کرد.
با نهایی شدن هفته بیستم این رقابت ها، تیم سن ایچ ساوه، شهروند ساری و سوهان محمدسیماقم با 31 امتیاز و به لطف تفاضل گل به ترتیب رده های پنجم تا هفتم این رقابت ها تا هفته بیستم را از آن خود کردند.
با فاصله گرفتن گیتی پسند صدر نشین از سایر رقبا، رقابت اصلی لیگ برتر فوتسال در میانه جدول لیگ رقابت های جذابی در هفته های آینده را رقم می زند.چرا که فاصله تیم سوم تا هفتم تنها 4 امتیاز است به همین دلیل احتمال اینکه این جدول در رقابت های آینده دستخوش تغییر زیادی شود، وجود دارد.
7404/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر فوتسال تيم سوهان محمد قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا روبه‌روی بایرن مونیخ به میدان رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم شکست خورد تا خطر سقوط در هفته‌های پایانی بیش از پیش آنها را تهدید کند. 

در حالی که این تیم تنها با دو گل از حریف عقب بود، در عرض 13 دقیقه در نیمه دوم سه گل دریافت کرد تا از هم بپاشد و دیگر فرصتی برای جبران این نتیجه و بازگشت به بازی پیدا نکند و تنها یک گل در دقیقه 90 به ثمر رساند که به کمک آنها نیامد. 

بلیتسا بین دو نیمه تصمیم گرفت از دفاع چهار نفره استفاده کند که نتیجه نداد اما پس از سوت پایان بازی تلاش کرد از تیمش دفاع کند و به خبرنگاران گفت: «ما می‌خواستیم فشار بیشتری روی آنها بگذاریم. 10 دقیقه بسیار بد را سپری کردیم که در آن دو گل دریافت کردیم و مقصر این اتفاق من هستم. 

شرایط در بازی بد و اشتباه پیش رفت که به‌خاطر اشتباهی بود که من مرتکب شدم. این تیم نباید به‌خاطر این باخت احساس گناه داشته باشد. ما از این شکست درس خواهیم گرفت و پیش خواهیم رفت. 

در این بازی از نظر تاکتیکی منظم و خطرناک ظاهر شدیم و اولین فرصت‌ها برای این که از حریف پیش بیفتیم برای ما بود. اگر عملکردی که در نیمه اول در چهار بازی گذشته داشتیم را به اجرا بگذاریم، در لیگ خواهیم ماند و تردیدی در این باره وجود ندارد.»

کوین فولاند هم درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: «ما در نیمه دوم کاملا از هم پاشیدیم. این اتفاق نباید برای ما رخ دهد. حق‌مان بود که ببازیم. عملکرد خوبی در خط حمله نداشتیم و در دفاع عمقی نشستیم. این چیزی است که تیمی مانند بایرن از آن استفاده می‌کند. حالا چند بازی مهم داریم و باید کاری انجام دهیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد.»

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت