Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@17:29:08 GMT

قیمت آجیل شب چله مشخص شد + لیست قیمت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۷۰۹

قیمت آجیل شب چله مشخص شد + لیست قیمت

 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، گرچه قیمت‌ها در بازار خشکبار و آجیل تا اندازه‌ای فروکش کرده و خبری از صعود عجیب و غریب قیمت‌ها در بازار نیست ولی مقایسه قیمت‌های فعلی که بازار آجیل و خشکبار را همزمان با شب یلدا داغ کرده با قیمت‌های سال قبل، شاهد افزایش نزدیک به 3 برابری قیمت‌ها به نسبت سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش قیمت انواع پسته در بازار به شرح زیر است:

1- پسته

 

پسته اکبری از 210 تا 225 هزار تومان

 

پسته احمد آقایی از 170 تا 190 هزار تومان

 

پسته فندقی از 136 تا 155 هزار تومان

 

2- بادام هندی

 

بادام هندی از 165 تا 200 هزار تومان

 

3- بادام درختی

 

مغز بادام درختی خام درجه یک حدود 135 هزار تومان

 

بادام منقا ایرانی 95 تا 100 هزار تومان

 

4- گردو

 

مغز گردو ایرانی از 110 تا 168 هزار تومان

 

5- انجیر خشک

 

انجیر خشک و پرک از 70 تا 150 هزار تومان

 

6- توت خشک

 

توت خشک معمولی و لوکس 85 تا 180 هزار تومان

 

7- آجیل

آجیل 4 مغز کیلویی 168 هزار تومان

 

آجیل شب چله شامل مغز پسته، مغز بادام، مغز گردو، بادام هندی، توت خشک و مغز فندق کیلویی 130 هزار تومان

 

آجیل شب یلدا شامل مغز پسته، مغز بادام درشت، مغز گردو، بادام هندی، مغز فندق، چیپس میوه، کشمش و بادام زمینی کیلویی 140 هزار تومان

 

به گزارش تسنیم، با مقایسه قیمت‌های فعلی آجیل و خشکبار در بازار تهران با قیمت‌های سال گذشته و نرخ 38 تا 55 هزار تومانی هر کیلو آجیل در شب یلدای سال قبل، به نظر می‌رسد امسال تهرانی‌ها شب یلدای داغی را پیش رو دارند و برای شب‌نشینی شب چله، مجبورند 3 برابر سال قبل هزینه کنند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آجیل و خشکبار خرید آجیل آجیل شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد

در حالیکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم همچنین پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) آغاز شده، قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی به جزء پایه‌های ورودی هفتم و دهم اعلام شده است.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی(استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

این در حالیست که دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، ۶ رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می شود.

قیمت کتاب‌های درسی به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

بدین ترتیب قیمت کتاب‌های درسی در پایه تحصیلی اول ابتدایی ۷۱ هزار تومان است که این رقم برای ششمی‌ها ۱۰۲ هزار تومان تعیین شده است.

هچنین قیمت کتاب‌های درسی پایه هشتم برای دانش‌آموزان دختر ۱۴۹ هزار تومان و برای دانش‌آموزان پسر ۱۵۲ هزار تومان، پایه نهم ۱۵۷ هزار تومان و پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک ۲۱۱ هزار تومان، دوازدهم ریاضی و فیزیک ۱۶۴ هزار تومان؛ علوم تجربی یازدهم و دوازدهم نیز به ترتیب ۲۰۲ و ۱۵۴ هزار تومان است که این رقم برای پایه یازدهم و دوازدهم رشته علوم‌انسانی ۱۸۵ و ۱۶۷ هزار تومان و برای یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌های رشته علوم و معارف اسلامی نیز به ترتیب ۲۴۱ و ۲۱۸ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کتابهای پایه‌های هفتم و دهم متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • ببینید| هیولایی ۳ تنی هامر با صفر تا صد ۳ ثانیه‌ای و حرکت خرچنگی
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد