Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:09:27 GMT

17 هکتار از اراضی کشاورزی شهریار احیا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۷۸۲

17 هکتار از اراضی کشاورزی شهریار احیا شد

تهران- ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار از آزادسازی و احیای 17 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

رسول سلگی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 165 قطعه از اراضی کشاورزی شهرستان شهریار که با احداث دیوار، بنا، ویلا، جدول کشی و خیابان کشی تفکیک و تغییر کاربری داده شده بود در عملیاتی قلع و قمع شد و به چرخه تولید محصولات کشاورزی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این اراضی در روستاهای رنگرز، قجر تخت رستم و حصارساتی شهرستان شهریار بود که با دستور مقام قضایی توسط کارکنان امور اراضی جهاد کشاورزی شهریار قلع و قمع شد.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان شهریار با بیان اینکه با هرگونه دخل و تصرف به اراضی کشاورزی این شهرستان طبق قانون برخورد قاطع صورت می گیرد گفت: برخی از کشاورزان به قانون دخل و تصرف به اراضی کشاورزی آگاهی ندارند و بدون نظر کارشناس امور اراضی نسبت به ساخت و ساز در حریم کشاورزی اقدام می کنند.
سلگی به کشاورزان شهرستان شهریار توصیه کرد هر گونه تغییر در حریم اراضی کشاورزی را به امور اراضی اداره جهاد کشاورزی این شهرستان اطلاع دهند.
تهرام/7243 //6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تخريب شهريار ديواركشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی بهبهان گفت:امسال ۴۲۰۰ اراضی آبی و ۴۰۰ هکتار اراضی دیم شهرستان بهبهان زیر کشت کلزا رفته است.

لاله نیرومند افزود: ازشروع فصل برداشت دانه روغنی کلزا در بهبهان تاکنون افزون بر ۷ هزار تن کلزا برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود افزون بر ۹۰۰۰ تن دانه کلزا از مزارع زیر کشت این محصول در شهرستان بهبهان برداشت شود.


  مدیر جهاد کشاورزی بهبهان اظهار کرد: کارخرید دانه روغنی کلزا همزمان با برداشت در چهارمرکز در بخش‌های مرکزی وزیدون آغاز  وتاکنون ۷۶۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.



دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید