Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@02:21:31 GMT

توان خرید پرسپولیس را با هر قیمتی داریم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۸۵۲

توان خرید پرسپولیس را با هر قیمتی داریم

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان خصوصی‌سازی هر قیمتی که روی سهام پرسپولیس بگذارد ما خریدار هستیم و توان خرید باشگاه را داریم. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، علی پروین امروز در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس بین دو نیمه بازیکنان سابق باشگاه و شاگردان اسبقش را جمع کرد و خطاب به آن‌ها گفت: ما در شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس مشتری سهام باشگاه پرسپولیس هستیم و خودمان می‌خواهیم پرسپولیس را بخریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی اگر قصد داشته باشند برای باشگاه مدیرعامل انتخاب کنند یا باید از بچه‌های ما باشد یا از ما هم نظر بخواهند.

پروین که امروز همراه با حسین کلانی با وزیر ورزش دیدار داشته ادامه داد: سازمان خصوصی‌سازی هر قیمتی که روی سهام پرسپولیس بگذارد ما خریدار هستیم و توان خرید باشگاه را هم داریم. ضمن اینکه در بین پیشکسوتان پرسپولیس آنقدر فرد باسواد و مدیر داریم که دو نفرشان باید در هیات مدیره باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پروین علی پروین پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش،احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، مهدی محمدنبی معاون اول رئیس فدراسیون فوتبال، علی خطیر و رضا درویش مدیرعاملان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و همچنین اعضای هیات مدیره دو باشگاه حضور داشتند. 

طبق توافق صورت گرفته ۸۵ درصد از سهام دو باشگاه روز دوشنبه سوم اردیبهشت از طریق بازار سهام فرابورس به متقاضیان واگذار شد که بر این اساس پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام ۴ شرکت هلدینگ خلیج فارس متقاضیان خرید سهام باشگاه استقلال و ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس بودند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه