Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمد صادق بصیری روز شنبه در نشست با فرمانداران افزود : در کنار توجه مردمی ، قطعا بهره گیری از توان نیروهای مراکز علمی و دانشگاهی می تواند به حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی سرعت بخشد و بخوبی به مسائل زیرپوستی شهر و منطقه پرداخته شود.
وی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب ها باید بر درمان آن مقدم باشد، اظهار داشت : با خرد جمعی و تکیه بر عمل گرایی می توان به نشاط اجتماعی که لازمه توسعه و پیشرفت پایدار است دست یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بصیری با بیان این مطلب که ایجاد نشاط اجتماعی تزریق شدنی نیست بلکه باید ساز و کار آن را با اقدامات زیرساختی و زیربنایی و بدور از هر گونه شعار زدگی فراهم کرد ، افزود: بفرض مثال نظارت جدی بر بازار و توزیع و فروش کالا به نوبه خود می تواند زمینه ساز رضایتمندی مردم و در نهایت به شادابی جامعه کمک کند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه امید و آرامش تنها از طریق خدمت رسانی بموقع ، صحیح و در عین حال بی منت نسبت به مردم به دست می آید ، اظهار داشت : بدون شک بیشترین توفیق خدمت به مردم با برگرداندن آرامش و امید به دست می آید که لازمه آن به نیکویی برخورد کردن با مردم است همانطور که خداوند نیکویی کرده و با بندگانش به عزت و مهربانی رفتار می کند .
وی با اشاره به اینکه استان کرمان استانی بزرگ است و طبیعتا مسایل مختلف و بزرگی هم دارد افزود : نمی توان برای کل استان نسخه واحدی پیچید، لذا ارتباط جز به جز مهم و لازم است و باید در تصمیم گیری ها به شاخص های شرایط اقلیمی، فرهنگی، قومی، قبیله ای و سایر شرایط موجود توجه جدی داشت .
بصیری ضمن قدردانی از فرمانداران که در اداره شهرستان ها بیشترین زحمت را متقبل می شوند ، اظهار داشت :فرمانداران باید از اقتدار لازم برخوردار باشند تا بتوانند در جهت شتاب بخشیدن و ساماندهی کارها و در حقیقت پیشبرد امور محوله موفق تر ظاهر شوند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداران را سربازان خط مقدم دفاع دانست و گفت : فرمانداران با کمترین بضاعت امکاناتی بطور شبانه روزی و بمنظور خدمت رسانی به مردم در حال ایثار و فداکاری هستند.
*همایش کرمان شناسی اردیبهشت ماه 98برگزار می شود
در ادامه این نشست رییس مرکز کرمان شناسی نیز با اشاره به برگزاری سی امین سالگرد تاسیس مرکز کرمان شناسی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از برگزاری همایش و سالگرد این اتفاق در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد .
سید محمد علی گلاب زاده خواستار همکاری فرمانداران برای برگزاری هرچه مطلوبتر این اتفاق مهم در مراکز شهرستانها شد و افزود: کتاب گنج 30ساله شامل مجموعه فعالیت ها و مکتوبات مرکز کرمان شناسی هم در حال تدوین است که همکاری فرمانداران برای تکمیل این بخش از جشن 30 سالگی این مرکز حائز اهمیت است .
وی به برگزاری جشن سی امین سال مرکز کرمان شناسی در دو بخش استانی و ملی اشاره کرد و افزود : ستادهای شهرستانی هفت شب در کرمان برنامه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری خواهند داشت و کمیته های علمی نیز فعال خواهند شد.
براساس این گزارش مسئولیت کمیته علمی این همایش را محمد صادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری برعهده دارد و حسین شهابی از فعالان رسانه ای استان کرمان هم مسئولیت اجرایی همایش را دارد .
شهابی نیز ضمن گزارش مختصری از نحوه برگزاری این اقدام فاخر فرهنگی گفت : این همایش در سه بخش تاریخ ، ادبیات و گردشگری برگزار خواهد شد که فراخوان آن بزودی منتشر می شود.
7433/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اجتماعی و فرهنگی استان کرمان برنامه های فرهنگی جامعه خدمت رسانی به مردم منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» تا ۱۰ اردیبهشت در گذر تاریخی- فرهنگی چهارباغ ادامه دارد.
سیروس خوراسگانی افزود: شهروندان اصفهانی می‌توانند در این مدت، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گذر فرهنگی چهارباغ از ویژه برنامه‌های این رویداد بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: رادیو چهارباغ، تاریخ شفاهی کسبه قدیم چهارباغ، نمایش اصفهان قدیم، برپایی غرفه‌های ابربازی و بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی، غرفه کودک، نمایشگاه صنایع دستی و جشن شبانه از جمله برنامه‌های این رویداد است.
مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: رویداد‌های دیگری مانند شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، نمایش‌ها و سرود‌های آئینی، مذهبی، ملی و اصفهانی نیز در قالب رویداد چهارباغ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برپایی کاروان اصفهان قدیم در روز‌های نهم و دهم اردیبهشت، برگزاری همایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همایش اسکیت سواران نونهال در روز پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح، اجرای همایش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه و برپایی ۵۰۰ غرفه نمایشگاهی ارائه غذا‌های سالم در روز جمعه ساعت ۱۶ از دیگر رویداد‌های این برنامه است.
وی ادامه داد: این رویداد ویژه، با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیریت گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و شهرداری‌های مناطق ۱ و ۳ اصفهان برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید