Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@10:04:24 GMT

سقوط جنگنده اوکراینی و مرگ خلبان آن

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۰۷۳

به گزارش فارس، ارتش اوکراین غروب شنبه از سقوط یک فروند جنگنده «سوخو_27» خود خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» ارتش اوکراین در بیانیه‌ای بدین منظور اعلام کرد که یک جنگنده سوخو_27 این کشور بعد از ظهر شنبه حین بازگشت از پرواز برنامه ریزی شده و در زمان فرود بر باند سقوط کرد.

ارتش اوکراین در بیانیه‌ای خود افزوده که خلبان این جنگنده در این سانحه کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه ارتش اوکراین همچنین آمده است که جزئیات این حادثه در دست بررسی قرار دارد.

ارتش اوکراین تاکنون به جزئیات پروازی این جنگنده هیچ اشاره‌ای نکرده است. این سانحه در فرودگاه واقع در استان «ژیتومیر» رخ داده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته ۶ جنگنده نیروی هوایی ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند.

اخیراً «لی چیانگ» نخست وزیر چین نیز بار دیگر تأکید کرد که پکن قویا با استقلال جزیره تایوان مقابله خواهد کرد.

چیانگ با اشاره به حصول اطمینان از توسعه و امنیت چین، تاکید کرد: پکن قویا با استقلال تایوان و مداخله خارجی مخالف است و در عین حال، از عدالت و برابری بین‌المللی حمایت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ثبات مبنای تمام اقدامات ماست. نیروهای مسلح ما آموزش‌های نظامی را افزایش می‌دهند و آمادگی رزمی را تقویت و در راستای بهبود آمادگی نظامی به منظور صیانت قاطع از حاکمیت، امنیت و منافع ملی چین، یکپارچه تلاش‌ خواهند کرد.

نخست وزیر چین تصریح کرد: سیاست کلی حزب‌مان(کمونیست) را درباره مساله تایوان، در عصر جدید پیاده خواهیم کرد و همواره به اصل چین واحد و توافق ۱۹۹۲ پایبند خواهیم ماند. پکن روابط صلح‌آمیز میان‌تنگه‌ای(روابط با تایوان) را توسعه خواهد داد و در پیشبرد هدف الحاق دوباره(این جزیره) به چین ثابت‌قدم خواهد بود. به گفته وی، بودجه نظامی چین با افزایش ۷.۲ درصدی به ۱.۶۶ تریلیون یوآن(۲۳۱.۴ میلیارد دلار) خواهد رسید.

پکن تایوان را قلمرو مستقل چین می‌داند و هشدار داده است که هر گونه تلاش برای اعلام یک کشور مستقل به معنای جنگ است. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، شی اخیراً این نکته را برای جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا، هنگام دیدار این دو در کالیفرنیا روشن کرد.

شی جین‌پینگ به بایدن اعلام کرد که چین «فضای زیادی» را برای اتحاد مجدد مسالمت آمیز با تایوان فراهم می کند، اما هیچ گونه حرکت جدایی طلبانه این جزیره خودمختار را تحمل نخواهد کرد.

کد خبر 6079395

دیگر خبرها

  • حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات
  • ۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
  • وال استریت ژورنال: اوکراین از کمک غرب به اسرائیل خشمگین است
  • اذعان فرمانده نیروهای مسلح اوکراین درباره وضعیت «دشوار» میدان نبرد
  • تحولات اوکراین| نگرانی زلنسکی از وضعیت ارتش در جبهه نبرد
  • ۸۴۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • عکس| اولین دسته از جنگنده‌های سوخو۳۵ وارد میدان شدند
  • لحظه تیک آف از فرودگاه میامی از نمای کابین خلبان (فیلم)
  • سوخوهایی که قرار بود به ایران بیاید، سر از کجا درآورد؟
  • سوخوهای ایرانی را روی هوا زدند!