Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:27:51 GMT

آسمان قم شامگاه دوشنبه بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۱۰۴

آسمان قم شامگاه دوشنبه بارانی می‌شود

رکنا: کارشناس هواشناسی استان قم از بارانی شدن هوای این استان از شامگاه دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش رکنا، محمد جواد ترابیان با بیان اینکه هوای امروز قم صاف و گاهی همراه با وزش باد است، گفت: هوای این استان در روز یکشنبه صاف به تدریج همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود.

وی عنوان کرد: هوای قم در روز دوشنبه قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و در اواخر وقت همراه با بارش باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی Meteorology استان قم با اشاره به کاهش ۲ درجه‌ای دمای هوای قم طی هفته جاری، افزود: حداقل دمای هوای امروز سه درجه و حداکثر ۱۹ درجه، حداقل دمای هوای یکشنبه یک درجه و حداکثر ۱۶ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه ۲ درجه و حداکثر ۱۵ درجه خواهد بود.

ترابیان بیان کرد: سرعت وزش باد طی سه روز آینده بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد چرا 25 کرمانی در زندان اعدام نشدند !؟ ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس اشک های یلدا برای فرزند 7 ساله اش / پدری که خانواده اش را قربانی خودش کرد پریناز ایزدیار: بازار پرنده‌فروشان فریدونکنار را تحریم کنید / میهمان‌کشی رسم ما نیست! حادثه ای هولناک برای ارشیا و آرسام + عکس تلخ 2 کودک

منبع: رکنا

کلیدواژه: هواشناسی Meteorology استان قم قم هواشناسی کارشناس استان عکس دختر قتل جوان زندگی طلاق مردم اعدام زن پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محمد حسن باقری شکیب افزود:  آسمان بیشتر نقاط استان طی امروز و اواسط هفته آینده، عمدتا صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش موقت باد و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

او گفت: احتمال بارش‌های پراکنده درساعاتی از بعدازظهر روز جمعه و جمعه شب به ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۲۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان و بهار با ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرستان‌های استان بودند.

باقری شکیب گفت: دمای کمینه و بیشینه هوای همدان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بین ۲ و ۱۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • افزایش دمای هوای همدان
  • آسمانِ یزد بارانی است