Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد بازوند امروز در جلسه شورای زکات لرستان در تشریح فعالیت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی در حوزه زکات اظهار کرد: اداره‌کل ارشاد و همچنین تبلیغات اسلامی استان در این زمینه با صدا و سیما همکاری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در حوزه رسانه و در برنامه‌های مختلفی از جمله «سلام آبادی»، «ماه مهربانی»، «به‌سوی معبود» و «شوق بندگی» به موضوع زکات پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیما لرستان با اشاره به پردازش رسانه‌ای 480 دقیقه‌ای در حوزه صدا بیان داشت: این میزان پخش برای برنامه‌های تلویزیونی 220 دقیقه از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

بازوند تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون 10 برنامه تلویزیونی به فرایند اجرایی زکات توسط کارشناسان مجرب پرداخته، ضمن اینکه بخش‌های مرتبط با زکات جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در استان نیز به‌منظور تبلیغ این فریضه الهی از صدا و سیما لرستان پخش شده است.

وی با اشاره به ترویج موضوع زکات در برنامه «طلایه‌داران تبلیغ» در ماه محرم و صفر امسال افزود: در برنامه‌های «گلستانه»، «شهر عاشقی» و «میعادگاه عاشقان» تلاش کردیم پردازش رسانه‌ای را در ارتباط با زکات داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیما لرستان از پردازش رسانه‌ای زکات در بیش از یک‌هزار دقیقه توسط این سازمان طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: این پردازش در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی بوده است.

بازوند به نشر 25 خبر و 200 دقیقه بازنشر محتوای تصویری در فضای مجازی استان اشاره کرد و گفت: همچنین امسال توانستیم 10 نفر از زکات‌دهندگان نمونه استان را به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد