Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مدیرکل اسبربانک بزرگترین بانک روسیه با ارایه گزارشی در خصوص ارزش روبل در دو سال میلادی آینده پیش بینی کرد ارزش برابری روبل روسیه در برابر دلار باز هم کاهش یابد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، یکاترینا لاتیپووا با اشاره به وضع تورم و تولید ناخالص ملی روسیه در دو سال آینده، اظهار داشت: گمان می کنیم قیمت هر دلار آمریکا در دو سال آینده تا 70 روبل افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قبلا اسبربانک پیش بینی کرده بود که ارزش روبل در سال 2019 ، 66.5 روبل برای هر دلار و در سال 2020 نیز 67 روبل باشد.

بانک مرکزی روسیه هم اکنون ارزش برابری پول ملی این کشور را 66.5 در ازای هر دلار آمریکا اعلام کرده است.
خبرگزاری تاس روسیه نیز به نقل از معاون اسبربانک نرخ تورم در روسیه برای سال های 2019 و 2020 را چهار درصد پیش بینی کرد و نوشت: بهای نفت پایه روسیه در سال های 2019 و 2020 بین 60 تا 65 دلار پیش بینی کرده ایم ضمن اینکه گمان می کنیم رشد تولید ناخالص ملی روسیه در دو سال آینده بین 1.4 تا 2 درصد باشد.

گفتنی است تولید ناخالص ملی روسیه در سال های اخیر بر اثر تحریم های غرب و آمریکا رشد ناچیزی داشته است.
رشد تولید ناخالص ملی روسیه بویژه در سال 2014 و 2015 که تحریم های گسترده غرب شروع شد و بطور همزمان بهای نفت به عنوان کالای اصلی تولیدی و صادراتی روسیه نیز در بازار جهانی کاهش یافت، به نزدیک صفر درصد رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان تولید ناخالص روسیه امریکا تولید و صادرات بهای نفت سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، رئیس جمهور روسیه گفت حملات تروریستی گروه‌های افراطی، از سوی سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها حمایت می‌شود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: تروریسم همچنان یکی از خطرناک‌ترین تهدیدها در قرن بیست و یکم است. هدف از حملات تروریستی که سازمان‌های اطلاعاتی برخی کشورها در آن دخیل هستند، از بین بردن پایه‌های قانونی و برهم زدن ثبات کشورهای دارای حاکمیت است. بی شک مهمترین شرط تقویت حاکمیت کشورها و امنیت آنها حفظ ارزش‌های معنوی و اخلاقی و دفاع از آنهاست.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که همانطور که تجربه تاریخی نشان می‌دهد کشورهایی که هویت ملی خود را حفظ می‌کنند و به فرهنگ خود پایبند هستند به شکلی هماهنگ و مستقل پیشرفت می‌کنند.

پوتین با اشاره به حمله تروریستی اخیر مسکو افزود: شیوه‌های جنایتکاران پیچیده‌تر و وحشیانه تر شده است که این امر یک بار دیگر در حمله تروریستی خونباری ۲۲ مارس در مسکو خود را نشان داد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: سازمان‌های اطلاعاتی و آژانس‌های اجرای قانون هویت عاملان این حمله تروریستی و سازمان دهندگان آن را مشخص می‌کنند و هیچ یک از آنها نباید از مجازات در امان بمانند.

کد خبر 6087976

دیگر خبرها

  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی برای کشورهای گروه ۷ و بریکس در ۲۰۲۴
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود