Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

«آلکسی پوشکوف» رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه به عدم پاسخگویی پنتاگون به نامه وزیر دفاع روسیه درخصوص پیمان موشک های میان برد، واکنش نشان داد.

پوشکوف در توئیتر خود نوشت: واشنگتن علاقه ای به حفظ این معاهده ندارد. هدف آمریکا این است که پیمان INF را دفن کند و دست باز داشته باشد. این مسئله مثل روز روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که چند روز قبل سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه دو پیام برای جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا ارسال کرد. وی در پیام اول به خاطر بالاگرفتن اختلافات میان کردها و اعراب در اراضی تحت کنترل آمریکا در سوریه ابراز نگرانی عمیق کرد.

وی افزود: وزیر دفاع روسیه در نامه دومش به همتای آمریکایی پیشنهاد داد که اختلاف نظرهای دو کشور درباره شرایط رعایت پیمان منع موشک های هسته ای میان برد و کوتاه برد (INF) مورد بحث قرار بگیرد اما پس از گذشت سه شبانه روز هیچ پاسخی از پنتاگون دریافت نشده است.

همچنین شایان ذکر است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز ۲۰ اکتبر تمایل خود برای خروج از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد و کوتاه برد و آغاز تولید جنگ افزارهای جدید را اعلام کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پنتاگون وزیر دفاع توئیتر واشنگتن وزارت دفاع سوریه هسته ای رئیس جمهور آمریکا جنگ توئیتر رئیس جمهور آمریکا روسیه واشنگتن وزارت دفاع پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند

دانمارک قصد ندارد تمام جنگنده‌های «اف-۱۶» خود را به اوکراین ارسال کند و قرار است شماری از آن‌ها عازم آمریکای جنوبی شوند.

به گزارش ایسنا، دانمارک پس از دریافت تاییده از آمریکا، ۲۴ جنگنده اف-۱۶ خود را به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار به آرژانتین می‌فروشد.

«ترولس لوند» وزیر دفاع دانمارک روز سه‌شنبه با «لوئیس پتری» همتای آرژانتینی خود در بوینس‌آیرس دیدار و قرارداد فروش این جنگنده‌ها را امضا کرد.

بلومبرگ نوشت این کشور واقع در منطقه نوردیک اروپا پیشتر ۱۹ فروند جنگنده اف-۱۶ خود را به اوکراین هبه کرده بود و قرار است ناوگان هوایی کنونی خود را با جنگنده‌های «اف-۳۵» جایگرین کند؛ با این حال تحویل جنگنده‌های جدید به کپنهاگ به دلیل موانع فناوری در شرکت «لاکهید مارتین» آمریکا، با تاخیر مواجه شده است.

وزیر دفاع دانمارک گفته انتظار می‌رود تحویل اف‌-۱۶‌ها به آرژانتین در «سال‌های پیش‌رو» انجام شود و عقد این قرارداد با «هماهنگی نزدیک» آمریکا انجام شده است.

برخلاف اعمال سیاست‌های ریاضت اقتصادی از سوی دولت «خاور میلی» در آرژانتین، اما او تاکید کرده قصد دارد توانایی‌های دفاعی این کشور را تقویت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • ژنرال انگلیسی: در جنگ با روسیه بیشتر از ۲ ماه دوام نمی‌آوریم
  • اعتراف ارتش انگلیس؛ در جنگ با پوتین بیشتر از ۲ماه دوام نمی آوریم
  • ژنرال انگلیسی: در جنگ با روسیه بیشتر از ۲ ماه دوام نمی آوریم
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • وزیر دفاع آمریکا : وضعیت غزه فاجعه انسانی است
  • گراهام: باید در افغانستان داعش را هدف قرار دهیم