Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:50:58 GMT

لیست خروجی پرسپولیس چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۳۵۰

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد دو نفر از بازیکنان فعلی خود را از این تیم کنار بگذارد. ناطقان: تیم فوتبال پرسپولیس پس از تحمل دو دوره محرومیت از حضور در نقل و انتقالات می تواند در زمستان بازیکنان مدنظر خود را جذب کند.
کادرفنی پرسپولیس که با وجود این محرومیت توانست سرخپوشان را به قهرمانی در لیگ برتر و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برساند تصمیم به تقویت این تیم گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرخپوشان پایتخت تاکنون سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی و سعید کریمی را جذب کرده اند تا پس از ثبت قرارداد انها بتوانند در نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی کنند.
با این حال برانکو ایوانکوویچ قصد دارد لیست شاگردان فعلی خود را با خروج دو بازیکن خالی کند تا بتواند دو بازیکن جدید دیگر را جذب کند.
از قرار معلوم احسان علوان زاده اولین نفری است که برانکو ایوانکوویچ قصد دارد او را کنار بگذارد. هافبک پرسپولیس نتوانسته است انتظارات کادرفنی این تیم را برآورده کند تا در آستانه خروج از جمع سرخپوشان قرار بگیرد.
همچنین محمد انصاری مدافع پرسپولیس نیز با مصدومیت روبرو است و نمی تواند این تیم را در ادامه بازی های فصل جاری همراهی کند. از این رو احتمال می رود از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شود.
از  طرفی کادرفنی پرسپولیس منتظر است تا در صورت لژیونرشدن یکی دو بازیکن خود، جانشینان مناسبی را برای آنها در نظر بگیرد.
بنابراین باید منتظر ماند در روزهای آینده چه اتفاقاتی برای این تیم در نقل و انتقالات زمستانی رخ خواهد داد.
منبع: مهر برچسب ها: خروجی پرسپولیس ، برانکو ، احسان علوان زاده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خروجی پرسپولیس برانکو احسان علوان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!