Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@05:44:00 GMT

در دقایق پایانی می‌توانستیم به گل برتری برسیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۳۶۹

به گزارش وانانیوز،  داود مهابادی بعد از تساوی بدون گل بین تیم‌های فجرسپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور گفت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی خیلی سنگین و پرفشاری را شاهد بودیم. البته تیم فجر در این بازی دوندگی بالایی از خود نشان داد و بازیکنان هر دو تیم نسبتاً بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: به دلیل فشردگی بازی‌ها از همان ابتدای این بازی هر دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند تنها مشکلی که در این بازی وجود داشت کیفیت نامناسب چمن استادیوم «پارسه شیراز» بود که همین موضوع کار را برای بازیکنان ما سخت کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: همانطور که گفتم کیفیت چمن بازی نامناسب بود که می‌توان یکی از دلایل بی‌کیفیتی چمن را فصل زمستان دانست. اما نمی‌توان از زحمات کامیاب مدیر ورزش جوانان فارس و هیأت فوتبال این استان برای زحماتی که برای اصلاح کردن این ورزشگاه کشیدند غافل شد.

وی افزود: در این بازی هر دو تیم موقعیت‌های آنچنانی نداشتند به جز یکی دو موقعیت گلزنی وجود داشت، اما تیم ما می‌توانست در دقایق پایانی به گل برتری دست پیدا کند که متأسفانه بازیکنانم نتوانستند از این موقعیت به خوبی استفاده کنند. در اینجا من از بازیکنانم کاملاً راضی هستم و فکر می‌کنم تساوی در این بازی عادلانه بود.

مهابادی در پاسخ به سؤالی که با توجه به اتمام نیم‌فصل اول و لیگ دسته اول ۹۷-۹۸ آیا کیفیت داوری نسبت به فصل قبل بهتر شده یا خیر گفت: عملکرد داوری در طول نیم‌فصل متوسط بوده البته قضاوت داوران نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در پایان گفت: جا دارد از هواداران واقعی تیم که همیشه در سرما و گرما ما را همراهی می‌کنند تشکر ویژه‌ای داشته باشم و با حضور همه جانبه خود همچنان تیم را حمایت کرده و در مقابل عده‌ای تماشاگرنما که خودشان می‌دانند چه کسانی هستند و سعی دارند به تیم ضربه بزنند تیم را مورد حمایت خود قرار دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی موفق شد برابر شمس آذر به پیروزی دست پیدا کند که آبی پوشان در دقایق پایانی غافلگیر شده و دروازه آنها دو مرتبه باز شد. این اتفاقات منجر به رقم خوردن دقایق پر استرس برای بازیکنان و هواداران این تیم شد.

در شرایطی که بحث اهمیت تفاضل گل برای تعیین قهرمان لیگ مورد توجه رسانه‌ها و دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس قرار گرفته که برتری سه بر صفر آبی پوشان باعث شد تا آنها وضعیت بسیار خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کرده و در زمینه اختلاف تفاضل گل از سرخ پوشان نیز فاصله بگیرند.

اما دو گل غیرمنتظره‌ای که استقلال دریافت کرد، باعث شد تا تفاضل آنها با پرسپولیس برابر شود، علاوه بر این هواداران استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی با استرس از دست رفتن پیروزی شیرین و احتمال رقم خوردن نتیجه تساوی بازی را دنبال می‌کردند، اما به هر صورت شاگردان نکونام موفق شدند که برتری به دست آمده را حفظ کرده و سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

این اتفاقات سبب شد تا کاپیتان استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران تیمش بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کند و ابراز امیدواری کرد تا مهدی پور هر چه سریعتر به میادین بازگردد. حسینی پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:

تبریک‌ به همه آبی ها
تشکر بابت حضور پرشورتان در بازی امروز
و معذرت بابت استرسی که ۱۰ دقیقه آخر کشیدین
۶ تا فینال دیگه،همه با هم برای استقلالمون ????????????
داش مهدی منتظرتیم????

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم