Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آرسنال در اندیشه حفظ روند شکست‌ناپذیری خود است.

طرفداری- در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، سنت ماری میزبان جدال ساوتهمپتون-آرسنال خواهد بود.

تاریخ مکان زمان داور 25 آذر 97 سنت ماری 17:00 کریس کاواناگ

وضعیت دو تیم

لورن کوشیلنی پس از مصدومیت هفت ماهه برای اولین مرتبه در روز پنچ‌شنبه هفته گذشته در رقابت‌های لیگ اروپا برای آرسنال به میدان رفت و باتوجه به محرومیت شکودران موستافی و سوکراتیس به دلیل دریافت کارت قرمز و مصدومیت راب هولدینگ و کونستانتینوس ماوروپانوس، حضور این بازیکن در قلب خط دفاعی توپچی‌ها به همراه ناچو مونرئال حتمی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن، مسوت اوزیل پس از یک ماه در بازی مقابل قره باغ به میدان رفت ولی احتمال بازی کردن وی از ابتدا در مقابل ساوتهمپتون خیلی کم به نظر می‌رسد. اگرچه، آرون رمزی دوران مصدومیتش را به خوبی سپری کرده. اونای امری در مسابقه پنج‌شنبه آرسنال تعدادی از بازیکنان جوان را در ترکیب تیمش قرار داد و باتوجه به بازی کردن لاکازت در مقابل قره باغ، گمان می‌رود که این مهاجم فرانسوی در مسابقه یک‌شنبه مقابل ساوتهمپتون از ابتدا در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد.

رالف هازن هوتل تایید کرده که رایان برتراند پس از تحت عمل جراحی قرار گرفتن به دلیل مصدومیت کمر، به مدت دو هفته از مسابقات دور خواهد بود. مربی ساوتهمپتون اظهار کرده که دنی اینگز، شین لانگ و سدریک سوارس در روز پنج‌شنبه به تمرینات برگشته‌اند و توانایی حضور در بازی یک‌شنبه را دارا هستند. لازم به ذکر است که جک استفنز در تمرینات جمعه مصدوم شد و به احتمال زیاد برای مسابقه مقابل آرسنال در دسترس نخواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

Arsenal

Southampton

مصدومان و محرومان

آرسنال ساوتهمپتون راب هولدینگ سم گلگر کونستانتینوس ماوروپانوس رایان برتراند دنی ولبک سدریک سوارس (احتمال بازی کردن وجود دارد) امیل اسمیت رو شین لانگ (احتمال بازی کردن وجود دارد) سوکراتیس(محروم) دنی اینگز (احتمال بازی کردن وجود دارد) شکودران موستافی(محروم) مایکل اوبافمی (احتمال بازی کردن وجود دارد)   جک استفنز (احتمال بازی کردن وجود دارد)

نکات آماری

آرسنال در 14 بازی اخیرش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکست‌ناپذیر بوده است.  توپچی‌ها در 7 مسابقه آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر انگلیس، حداقل 2 گل زده است. ساوتهمپتون 3 مسابقه خانگی گذشته خود در لیگ برتر انگلیس را با تساوی به پایان رسانده‌اند.  در 7 بازی قبلی خارج از خانه آرسنال، بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

پیش بینی هواسکورد

ساوتهمپتون 0-2 آرسنال

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود که مسیر قهرمانی اش در لالیگا هموار بود و توانست با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده بالاتر از بارسای پپ گواردیولا قهرمان شود اما در لیگ قهرمانان بخت یار کهکشانی ها نبود. 

بعد از شکست 2-1 در مونیخ، رئال در بازی برگشت در برنابئو 2-1 برنده شد ولی در ضربات پنالتی ستاره هایی چون راموس، رونالدو و کاکا ضرباتشان را خراب کردند تا بایرن به فینال برود. مورینیو بعد از آن بازی از ناراحتی گریه کرده بود.

آقای خاص در مصاحبه با آمازون پرایم و در مورد آن بازی گفت: «ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و معتقدم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، قهرمان می شدیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.»

مورینیو ادامه داد: «بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌، داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندس (مدیر برنامه‌ها) زنگ زد و به من گفت، یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است. من هم در جواب به مندس گفتم، من هم حال خوشی ندارم، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.»

رئال مادرید و بایرن حالا در یک نیمه نهایی دیگر سه شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت و مثل همیشه این یک بازی کلاسیک جذاب در فوتبال اروپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!