Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، سید مناف هاشمی استاندار گلستان در نشست با تیم فوتبال دارایی گز گفت:حمایت از تیم دارایی گز بعنوان تنها نماینده استان در لیگ زیر گروه فوتبال باشگاه‌های استان وظیفه همه ما است.

هاشمی افزود: برای حضور پرنگ تیم فوتبال دارایی گز در مرحله بعدی مسابقات لیگ زیر گروه‌های باشگاه‌های کشور بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این تیم مساعد مالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با تلاش مسئولین ورزش گلستان، تحرک ویژه‌ای در حوزه ورزش و جوانان و در ابعاد مختلف ایجاد شد که بر این اساس شاخص‌های ورزش استان ارتقا یافت و تنوع اقوام در استان ظرفیت مناسبی برای توجه به ورزش‌های بومی استان است.

وی افزود:بعضی از استان‌های همجوار در لیگ برتر دو تیم دارند، ولی متاسفانه استان ما بعلت عدم پیگیری و عدم استفاده از ظرفیت‌های خیرین ورزشی تا کنون یک تیم فوتبال ثابت حتی در لیگ دسته دوم ندارد.

هاشمی گفت::حمایت مالی از این تیم باکمک استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری بندر گز و هیات مدیره تیم انجام می‌شودو

مبلغی که به عنوان مساعدت اختصاص می‌یابد بصورت شفاف و دقیق و زیر نظر اداره ورزش و جوانان استان هزینه شود.

وی در پایان افزود:افتخارات کسب شده بازیکنان می‌تواند الگویی برای جوانان آینده ما باشد و شما بازیکنان و مربیان باید تصمیم جدی جهت صعود به لیگ دسته دوم داشته باشید.

در پایان این نشست، مبلغ یک میلیون تومان برای هر یک از بازیکنان تیم در مجموع سی میلیون تومان اهدا شد.

انتهای پیام /گ/پ

نشست خبری تیم فوتبال دارایی گز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!