Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:47:33 GMT

طرح 247، 28 فرد سکته ای را از مرگ نجات داد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۵۸۱

طرح 247، 28 فرد سکته ای را از مرگ نجات داد

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اورژانس تهران، پیمان صابریان اظهار داشت: طرح 247 به ماموریت تکنسین های اورژانس به افراد سکته حاد قلبی اختصاص دارد که در این طرح در طول یک هفته اخیر 28 فرد سکته قلبی از مرگ حتمی نجات یافتند.
وی با بیان اینکه اجرای طرح 247 با نام طرح 'تله کاردیولوژی' نیز نامگذاری شده و مدتی است در مرکز اورژانس تهران اجرایی شده است افزود: در این طرح برای انتقال سریع بیماران به مراکز درمانی از آمبولانس‌های مجهز به سیستم ارسال آنلاین نوار قلب استفاده می‌شود که امروزه بیشتر آمبولانس‌های پایتخت به این دستگاه مجهز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از شهروندانی که از ناراحتی قلبی رنج می برند خواست در صورت نیاز به خدمات تکنسین های اورژانس به سامانه 115 تماس حاصل کنند تا تکنسین های اورژانس این طرح خدماتی به این افراد ارائه کنند.
صابریان همچنین به افرادی که دچار ناراحتی قلبی توصیه کرد در روزهای آلوده پایتخت از تردد در فضای باز خودداری کنند.
سکته قلبی یکی از شایع‌ترین علل ناتوان کننده افراد و مرگ‌و‌میر در جهان است که اگر در زمان طلایی تشخیص و درمان شود علاوه بر افزایش شانس بهبود بیمار به ارتقاء کیفیت زندگی وی نیز کمک می‌کند.
مرکز اورژانس تهران برای ارائه این خدمات طرحی 24 ساعته به نام 247 را در شهر تهران اجرایی و عملیاتی کرده است.
تهرام/7243 // 6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف پایتخت درمان سکته قلبی مدیر روابط عمومی مرگ منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال