Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:32:40 GMT

28 واحد صنفی قصاب متخلف در یاسوج شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۶۰۳

28 واحد صنفی قصاب متخلف در یاسوج شناسایی شد

یاسوج- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۸ واحد صنفی قصاب متخلف که ظرف 2 روز گذشته گوشت را بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کردند شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

داریوش دیودیده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازرسی های نوبتی از واحدهای قصابی شهر یاسوج ، ۲۸واحد صنفی که گوشت را بالاتر از قیمت مصوب عرضه می کردند شناسایی و برای آن ها به سبب گرانفروسی و عدم نصب نرخ نامه کارگروه ستاد تنطیم بازار پرونده تشکیل و برای رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بهای هر کیلوگرم گوشت بزغاله و بره 540 هزار ریال و بهای هر کیلوگرم گوشت بز و گوسفند 440 هزار ریال در این استان تعیین شده و بالاتر از این قیمت،متصدیان واحدهای عرضه گوشت حق فروش ندارند.
دیودیده بیان کرد: این نرخ ها سبب نارضایتی برخی از قصابان در کهگیلویه و بویراحمد شده و تعدادی نیز نسبت به عرضه گوشت قرمز با این قیمت خودداری می کنند.
وی عنوان کرد: بر اساس نظارت های بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و گزارش های دریافتی از سوی شهروندان محترم، برای قصابانی که گوشت قرمز را بیش از قیمت مصوب عرضه کنند ،برای انها پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات معرفی می شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای جبران کمبود گوشت قرمز در بازار استان طی چند روز گذشته 50 تن گوشت قرمز منجمد در تمامی شهرستان های استان بر اساس جمعیت هر کدام توزیع و نظارت های لازم صورت گرفت.
وی ابراز داشت: هم اینک نیز توزیع گوشت قرمز منجمد در سراسر استان برای بار دوم در سال جاری در دستور کار قرار گرفته و در حال توزیع است.
دیودیده گفت: از امروز شنبه نیز توزیع گوشت منجمد مرغ به نرخ مصوب دولتی هر کیلوگرم 89 هزار ریال در این استان آغاز شده است.
از ابتدای مهر امسال تاکنون 332 تن گوشت منجمد گوساله به قیمت دولتی بین فروشگاه های طرف قرارداد کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
براساس قیمت مصوب گوشت منجمد گوساله به بهای هر کیلوگرم 290 هزار ریال در این استان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.
9868/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آموزش بنياد بركت كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746278

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول