Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نجمه سجادی، مربی آب‌های آرام بانوان استان گیلان، گفت: شرایط آب و هوایی در این فصل زیاد مناسب نیست و ما در هفته 3 جلسه تمرین داریم که به دلیل شرایط نا مناسب امکان تمرین در آب را نداشتیم و تمرین بدنساری یا هوازی را جایگزین می کردیم، هرچند این تمرینات قبل از مسابقات مناسب نیست اما چاره دیگری نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از تست هایی که در مواد تعیین شده از سوی فدراسیون بین ورزشکاران باشگاه های استان برگزار شد، نفرات برتر را برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کردیم که در این میان بانوان ملی پوش نیز در تیم استان حضور داشتند. در مسابقات قهرمانی کشور که همیشه از سطح بالایی برخوردار بوده، امسال با حضور نداشتن چند ورزشکار کمی کار راحت تر شده بود و حضور ورزشکاران ملی پوش در تیم تاثیر بسیار مثبتی برای کسب نتیجه مورد نظر داشت و توانستیم با کسب چندین مدال رنگارنگ بر سکوی قهرمانی بایستیم.

مربی تیم بانوان گیلان افزود: یکی از مشکلات بزرگ ما نبود امکانات است، مثلا ورزشکاران بانوان کایاک ما در انزلی حدود 20 نفر است و ما فقط 10 قایق داریم که این موضوع دشواری بسیار زیادی در روند تمرینی ما ایجاد می کند و ما هنوز هم از قایق های تورینگ برای ورزشکاران حرفه ای استفاده می کنیم. امیدوارم این موضوع برطرف شود و استان گیلان دوباره به اوج برگردد.

سجادی در پایان گفت: جا دارد از مسئولین فدراسیون برای زحمات و برگزاری مسابقات سپاس گزاری کنم. خدا را شکر امسال مسابقات با کیفیت خوبی برگزار شد و هر چه مسابقات قهرمانی کشور سطح بهتری داشته باشد، تیم ملی قدرتمند تری خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قایقرانی آب های آرام بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

عبدالعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهر زاهدان برگزار خواهد شد، اعزام شد.

رئیس هیأت ووشو آذربایجان شرقی عنوان کرد: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند که با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت به این مسابقات اعزام شد.

ابراهیمی اذعان داشت: مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز بیست و هشتم تا بیست و نهم فروردین ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079820

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها