Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@14:46:39 GMT

حال قهرمان اروپا خوب نیست؛ حباب رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۸۳۲

به گزارش ایلنا، اگرچه نتایج با مربی آرژانتینی کم و بیش بهتر شده اما باخت 3 بر صفر چهارشنبه برابر زسکامسکو در سانتیاگو برنابئو واقعیت تلخی را آشکار کرد که دیگر نمی‌توانند پنهان کنند. این تیم رئال مادرید سال‌ها با آنچه انتظارش را دارید، فاصله دارد. رئال مادرید را حبابی احاطه کرده که همه چیز را می‌پوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حباب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا است که افتخاری تاریخی و دستاورد بزرگی است. هیچ کس قبل از این چنین موفقیتی به دست نیاورده و قطعا گویای بزرگی باشگاه و بازیکنانی است که آن را رقم زده‌اند.

اما هر حبابی یک روز می‌ترکد درست مثل بشکه باروت. رئال مادرید در تمام تاریخ خود بارها روی لبه تیغ راه رفته و حالا بیش از هر زمانی این کار را می‌کند، این حباب در آستانه انفجار است.

اگر سفیدها در لیگ قهرمانان ناکام شوند، این تصویر خیلی شفاف‌تر می‌شود بخصوص برای هواداران. فصل قبل هم در لالیگا به شدت ضعیف بودند و در جام حذفی اسپانیا به وسیله لگانس حذف شدند اما قهرمانی اروپا فصل این تیم را از یک فاجعه تمام عیار به یک فصل تاریخی تبدیل کرد و اجازه داد حباب تیم کمی بیشتر دوام بیاورد و تا حدی باعث خودبزرگ‌بینی در این تیم شود.

تیم باید در تابستان تقویت می‌شد اما این اتفاق نیفتاد و اوضاع امسال می‌توانست خیلی بدتر از این باشد و حتی از تورنمنتی که سه سال تحت سلطه‌شان بود، حذف شوند. شاید اگر آن لحظه برسد، ناگهان همه چیز از عمق به سطح بیاید. خشم ابراز می‌شود و ناامیدی اجبار به وجود می‌آورد برای سر و سامان دادن به اوضاع. شاید برای بازسازی تیم تقویت شود، شاید برخی به فروش برسند بخصوص با در نظر گرفتن اینکه گروه بازیکنان در دو سال اخیر مسیری نزولی را طی کرده‌اند.

فعلا، حباب دور رئال مادرید از این تیم حمایت می‌کند اما معلوم نیست تا کی.

منبع: مارکا

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید لوپتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی نیمه نهایی جام حذفی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد تا به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

سیتی که به تازگی با شکست مقابل رئال مادرید از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته اکنون با گل دقیقه 84 برناردو سیلوا در بازی امشب شانس کسب یک جام دیگر را زنده نگه داشته است.

برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی حساس مقابل رئال مادرید نتوانست آندری لونین را شکست دهد و به دنبال از دست رفتن ضربه متئو کواچیچ آن‌ها در نهایت نتوانستند قهرمانی فصل گذشته اروپا را تکرار کنند.

سیلوا که از این برد خوشحال بود پس از بازی گفت: "ما خسته‌ایم اما از صعود به یک فینال جام حذفی دیگر و شانس کسب یک جام خوشحالیم. نحوه واکنش این تیم به ناراحتی بهترین راه است. تیم شخصیتش را نشان داد."

وضعیت خودت بعد از پنالتی مقابل رئال مادرید؟

شرایط خیلی خسته کننده است، اما فوتبال همین است... خبر خوب این است که بعد از سه روز شما این فرصت را دارید تا اوضاع را درست کنید.

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!