Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:53:17 GMT

جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۸۴۵

جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار شد

جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری(ع) با حضور مراجع تقلید و علما و حجت الاسلام و المسلمین محمد گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم زمان با فرا رسیدن سال روز میلاد امام حسن عسکری(ع) جشن میلاد این امام همام شامگاه شنبه در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله صافی گلپایکانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان،آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله شبیری زنجانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان،حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم حضور داشتند.

همچنین آیت الله جوادی آملی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسرکشور، آیت الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری،آیت الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شودآیت‌الله حسینی‌بوشهری: عبادت امام حسن عسکری(ع) الگوی شیعیان باشدجشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار می‌شود

حاج عباس حیدر زاده در این مراسم به مدیحه سرایی پرداخت و حجت الاسلام ناصر رفیعی نیز سخنرانی کرد.

حجت الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه علمیه در این مراسم با بیان اینکه حفظ دین اقدام بسیار مشکلی است، تصریح کرد:امام حسن عسکری(ع) برای ترویج معارف دینی وکلایی را انتخاب کرده بودند که این وکلا برای نشر معارف الهی سختی و فشارهای بسیار زیادی را متحمل شدند.

جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری(ع) به همت دفتر آیت الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان برگزار شد.

انتهای پیام/ن

R7854/P1361/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است

 دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: مردم فلسطین در حالی که مجاهدت و صبر پیشه کردند و از ظلم و محاصره و گرسنگی رنج می بردند، ماه رمضان را روزه گرفتند و آن را گرامی داشتند. با استناد به تمام ملاحظات، یاری مردم فلسطین مسؤولیت بزرگی بر گردن امت است.

وی افزود: موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی بی تفاوتی در قبال کمک به ملت فلسطین بوده است. برخی کشورها سهل انگاری می کنند، عده‌ای در تجاوز هم‌دست هستند و برخی هم به دشمن در جنبه‌های مختلف کمک می کنند و با آن شریک هستند. این طبقه بندی در واقعیت امت مسأله جدیدی نیست، بلکه در سنت خداوند متعال در طول تاریخ وجود داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند