Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک فروند جنگنده سوخو 27 اوکراینی روز شنبه در حین فرود دچار حادثه شد و در فرودگاه شهر ژیتومیر سقوط کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، خلبان این جنگنده جان خود را در جریان حادثه از دست داد.

به گفته مقام‌های اوکراینی، پرواز این جنگنده برمبنای رویه عادی بوده و ماموریت ویژه‌ای نداشته است.

هنوز علت حادثه مشخص نشده و تحقیقات در این رابطه در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده‌های سوخو 27 در شوروی سابق طراحی شدند و تولید آن‌ها در روسیه ادامه یافته است.

این جنگنده‌ها دو مدل تک سرنشین و دو سرنشینه دارند.

به گزارش ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، هنوز مشخص نیست جنگنده اوکراینی از کدام مدل بوده و آیا سرنشین دیگری داشته است یا نه.

در ماه اکتبر نیز یک جنگنده سوخو 27 دیگر این کشور در جریان رزمایش ناتو سقوط کرده بود. هر دو سرنشین آن هواپیما که یکی اوکراینی و دیگری آمریکایی بود، کشته شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ارتباط پنهانی مهاجم معروف لیگ برتر ایران با یک زن غریبه برای او دردسرساز شد +عکس مهناز افشار در دادسرای تهران تعهد داد خطا نکند! تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد دستگیری گردانندگان کانال دی‌جی بندها در شیراز / آنها پارتی های مختلط برگزار می کردند ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس چرا 25 کرمانی در زندان اعدام نشدند !؟ جوان ساده شهرستانی در تهران کارتل درجه یک شد ! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه مدل سقوط فرودگاه حادثه خلبان اوکراینی سقوط کرد عکس دختر قتل جوان طلاق مردم اعدام زن زندگی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل

این افراد امروز دچار مسمومیت شده و طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند.

این افراد دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در روستای سلطان آباد اردبیل ساکن بودند که پس از حضور عوامل امدادی، توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از محل حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین گزارش داد که ۶ نفر دچار مسمومیت در این حادثه، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

بنا به این گزارش، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • لحظه سقوط جنگنده سوخو۳۵ روسیه در دریای سیاه را ببینید | سرنوشت خلبان بعد از ایجکت
  • از شوک داریوش مهرجویی تا داغ کرمان
  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • ببینید | لحظه متلاشی شدن یک رادار اوکراینی توسط موشک کروز
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • لحظه ترسناک فرود وحشتناک هواپیما در سنندج
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است