Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:17:28 GMT

دستگیری سارق تابلوهای اداره راه در تاکستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۰۳۹

دستگیری سارق تابلوهای اداره راه در تاکستان

سرپرست فرماندهی انتظامی تاکستان گفت: سارق تابلوهای برق اداره راه و شهرسازی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی افزود: در پی سرقت مکرر تابلوهای اداره راه در مسیر روستاهای این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 11 امام (ره) تاکستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و فعال کردن گشت‌های نامحسوس سارقی را هنگام سرقت در یکی از مسیرهای فرعی و روستایی شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر و برای بازجویی به کلانتری 11 امام (ره) منتقل کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی تاکستان افزود: متهم در بازجویی‌های فنی ماموران به 20 فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از منزل متهم نیز مقادیری از لوازم مسروقه کشف شد.

سرهنگ عزیزی در پایان تاکید کرد: پلیس در این رابطه یک مالخر را نیز دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان تاکستان شدند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اداره راه و شهرسازی برق شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی فرماندهی انتظامی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل از منازل و همچنین محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر نیشابور، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس نیشابور قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قانونی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد زیادی لوازم و وسایل مسروقه، به همراه مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: متهم تاکنون به ۱۰ فقره سرقت وسایل از منازل و لوازم داخل خودرو با کمک و همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرده است و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن توصیه به شهروندان در خصوص تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی و استفاده از پارکینگ های دارای مجوز، از مالباختگان دعوت کرد در صورت شناسایی وسایل، ظرف مدت یک هفته با در دست داشتن مدارک قانونی برای پیگیری پرونده به دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور