Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال الهلال عربستان خود را بیش از گذشته برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کرد.به گزارش بلاغ،جاناتان سوریانو ستاره جدید خط حمله الهلال عربستان است که در کنار بافمتمبی گومز فرانسوی خطرناک‌ترین و در عین حال گران‌ترین زوج خط حمله فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را شکل می‌دهند. سوریانو سابقه حضور در تیم دوم بارسلونا و آقای گلی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های اسپانیا را داشته و همچنین یکی از موفق‌ترین مهاجمان تیم‌های پایه فوتبال اسپانیا در رده‌های نوجوانان تا زیر 21 سال بوده که موفق به کسب عنوان آقای گلی اروپا هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در مقطعی مد نظر تیم اصلی بارسلونا هم قرار داشت اما در نهایت به سالزبورگ اتریش پیوست و در این تیم با 33 گل زده در فصل 2014 عنوان آقای گلی لیگ را کسب کرد. سوریانو در همین فصل آقای گل مسابقات لیگ باشگاه‌های اروپا شد و در سال 2017 با یک پیشنهاد جالب توجه به تیم فوتبال پکن گوان چین پیوست و در این تیم 25 گل به ثمر رساند. او در فصل جاری با 9 گل زده آقای گل لیگ چین است.

مهاجم 33 ساله اسپانیایی در نقل و انتقالات زمستانی به الهلال عربستان پیوسته تا خط حمله این باشگاه متمول را قدرتمندتر از پیش کند. نکته جالب توجه پیام رسمی باشگاه بارسلونای اسپانیا است که انتقال سوریانو به لیگ عربستان را به این بازیکن تبریک گفت.

الهلال عربستان در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کنار العین امارات و الدحیل قطر حریفان استقلال در مرحله گروهی خواهند بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند