Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:39:27 GMT

دستگیری عمده فروش مواد مخدر فعال در اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۰۵۰

ساعت 24-سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگیری عمده فروش مواد مخدر با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تربت حیدریه خبر داد.

سرهنگ ایرج شریفی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر به صورت عمده می کرد با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی مخفیگاه متهم را در تربت حیدریه شناسایی کردند و با اخذ مجوز از مقام قضایی وارد مخفیگاه این فرد شده و موفق شدند وی را دستگیر و ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر را نیز کشف وضبط شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی تصریح کرد: متاسفانه فروش مواد مخدر در فضای مجازی رو به افزایش بوده و مردم می توانند در صورت مواجه شدن با این موضوع به پلیس امنیت عمومی گزارش کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند