Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@11:12:38 GMT

هلاکت 2 تبهکار سیستانی در تیراندازی پلیس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۰۷۶

رکنا: جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان از هلاکت ۲ سوداگر مرگ، دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۴ تن و ۱۱ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان سرباز خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs شهرستان سرباز با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند بزرگ قاچاق Contraband مواد افیونی که به صورت مسلحانه با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در یکی از محورهای کوهستانی با 2 دستگاه تویوتا لندکروز در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آنها درگیر شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات با آتش پر حجم تیم های عملیاتی پلیس، 2 تن از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و 2 نفر از آنان نیز دستگیر شدند.

سردار طاهری عنوان کرد: ماموران پلیس در پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی از 2 خودروی متعلق به اعضاء این باند، 3 تن و 373 کیلو و560گرم تریاک ، 373 کیلو و 920 گرم مرفین، 196 کیلو و 140 گرم حشیش، 44 کیلو و 870 گرم هروئین، 23 کیلوگرم سایر مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلاش مجهز به سیستم نارنجک انداز به همراه ۴ گلوله نارنجک، سه تیغه خشاب و ۱۸ تیر جنگی کشف کردند.

وی افزود:پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون Law شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود ارتباط پنهانی مهاجم معروف لیگ برتر ایران با یک زن غریبه برای او دردسرساز شد +عکس مهناز افشار در دادسرای تهران تعهد داد خطا نکند! تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد پریناز ایزدیار: بازار پرنده‌فروشان فریدونکنار را تحریم کنید / میهمان‌کشی رسم ما نیست! گران ترین هدیه مرد میلیاردر برای زنش هنگام طلاق + عکس جوان ساده شهرستانی در تهران کارتل درجه یک شد ! + جزییات حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police مواد مخدر Drugs قاچاق Contraband قانون Law اخبار حوادث سیستان و بلوچستان مواد هلاکت سرباز سوداگر مرگ عکس دختر قتل جوان اعدام طلاق زن زندگی پلیس مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک